-Brandon !urla regina in extaz in vreme ce barbatul sau cazu extenuat langa
-Ma ucizi Clara , gemu el
-Te plangi ? intreba amuzata regina
-Nu , poti sa ma omori in fiecare seara asa !spuse zambind Brandon .
-Mi-a fost asa de dor de tine !sopti ea sarutandu-i spatele .
Barbatul zambi , orele petrecute in dormitor inca nu o extenuasera pe regina ,dar pe el da , cu toate astea inca si-o dorea din ce in ce mai adanc .Brandon se rasuci ,prinzand-o in bratele sale ,in vreme ce Clara isi aseza capul pe pieptul sau ,asculandu-i inima .
-Crezi ca fiul nostru s-a trezit ?
-Nu , doarme pana tarziu dimineata , nu l-am vazut niciodata asa vesel ca acum , ma simt groaznic ca l-am tinut departe de tine atatea zile .
-Nici nu mi-am inchipuit ca ai nascut ,crede-am ca inca il porti in pantec ,ma simt oribil ca nu am fost langa tine !isi marturisi Brandon propriile regrete .
Clara zambi .
-MI-as fi dorit sa fi , cand l-am vazut prima oara parca te-am vazut pe tine , iti seamana atat de mult !
Brandon ii saruta parul ,zambind .
-O sa fie amuzant sa mai am un vampir mic langa mine ,desi voi sfarsi ca o perfuzie gaurita .
Clara se ridica brusc .
-Stii ca nu ti-am face asta !
Brandon rase ridicandu-se pentru a o saruta.
-Nu ma deranjeaza papusa , iubesc sa stiu ca sangele meu va face bine .
Clara ofta strecurandu-si bratele dupa gatul sau .
-Brandon ?
-Imh?
-Daca nu s-ar fi intamplat asa lucrurile , ce mi-ai fi facut ?
Brandon ii prinse fata in palme ,privind-o in ochi .
-Ce ti-am facut deja !Te-as fi legat de pat si te-as fi facut sa uiti orice alta fiinta inafara mea !
Clara isi musca buzele .
-Nu se poate sa ne prefacem ca ai castigat ?intreba pe un glas scazut .
Varcolacul bufni in ras , sarutandu-i obrajii .
-Of papusa , imi darami orice urma de control !sopti si imediat o prinse de solduri intinzand-o inapoi pe pat in vreme ce el se salta deasupra sa .Clara il privi cu dorinta ,lingandu-si buzele , simtind deja gustul pielii sale pe buzele ei .
Un ciocanit la usa ii intrerupse brusc din privirile indecente pe care si le aruncau ,gata sa le puna in aplicare .
-Eminenta , tatal dumneavoastra vrea sa stie daca poata sa isi vada nepotul !se auzi vocea lui Paul evident rusinata .
Clara rase .
-Da Paul , bineinteles ca poate .
-Ma bucur sa vad ca relatia dintre voi s-a schimbat , sopti Brandon multumit .
-Da , tata incearca .
-Tristan te iubeste mult , inca nu imi vine sa cred ca ne-a lasat sa fim impreuna .
-De ce zici asta ?
-Doar pentru faptul ca am senzatia mereu ca isi doreste sa imi rupa capul pentru ca iti ocup prea mult timp , nu a avut niciodata ocazia sa isi petreaca timpul cu tine .
CITEȘTI
Vraja buna,tinta gresita
Manusia Serigala"-Te vreau ,acum !spuse Brandon indreptandu-se spre ea cu pasi agili si cu un zambet smecher pe fata -Ba nu ma vrei ,este o vraja !tuna Clara indepartandu-se Clara este regina vampirilor si conducatoarea tuturor fiintelor existente in lumea sa...