-Alpha , pozitiile noastre sunt favorabile unui atac direct , la comanda putem ataca ! spuse unul dintre razboinici
-Bun , îi lasam sa apuna soarele ,iar apoi imediat atacam !raspunse Brandon , aruncandu-si ochii spre intrarea palatului total nepazita .
-Brandon , esti absolut sigur ca asta vrei ?intreba un alt barbat apropiindu-se usor .
-Tata , am luat o decizie !Dictatura acestor sugatori se opreste azi !scuipa Brandon
Tatal sau il privi dezamagit ,apoi ofta .
-Brandon , gandeste-te bine ,indiferent de ce a zis , fiule tu stii ce a fost intre voi !Nu te lasa condus de furie !
-Ajunge!Am asteptat saptamani acest moment si nu am sa las totul sa se destrame acum !
Cu aceste cuvinte tanarul Alpha ii intoarse spatele tatalui sau s i inainta spre prima linie de atac aflata acum in padure .Soarele deja apunea .
-E prea liniste !spuse fratele sau Westly cu privirea indurerata , nu isi dorea acel atac , simtea ca ceva nu este bine .
-Nu se asteapta la el !Prima linie intra cu mine , a doua cu Paul ,iar Cedric tu o conduci pe a treia , urmatorele intra in frunte cu fiecare alpha , primul este Anthony ,spuse Brandon uitandu-se pe rand de la frati sai spre apoi la cumnatul sau si mai apoi spre fiecare alpha aliat .
-Esti sigur ca vrei asta Brandon ?intreba vechiul sau prieten ,alpha la randul sau .
-Da !Porniti!
Si cu acest imbold fiecare isi lua pozitia .Brandon se transforma urmat de toti ceilalti si alerga spre intrare in prima linie de razboinici ,cand se apropiera de porti aceste se deschisera , lucru ce ii facu pe razboinici sa se opreasca ,Brandon fiind singurul care intra urmat doar de cativa membri ai haitei sale si de frati lui .
„Ce naiba fac !"gandi el privind multimea de vampiri care parca ii asteptau in curtea interioara a palatului .
Brandon se opri in mijlocul gradinii privind cum usile palatului erau larg deschise iar santinele parca asteptau intrarea sa .
„Ce se intampla ?"intreba tatal sau care statea la doar cativa metri in spate .
-Prezentati onorurile familiei regale !urla o santinela aflata in dreapta intrarii si imediat ceilalti executara o placaciune adanca .
Brandon ingheta , cum avea sa ii atace daca nici macar nu ripostau .Un marait lung ii strabatu gatul repezindu-se spre santinele de la usa ,care nu miscara nici macar un singur muschi .Brandon marai din nou iar pe poarta palatului intrara agale o parte din ceilalti alpha fara insa a parea gata de bataie ci mai degraba veniti sa vada ce se petrecea intre pereti cladirii prafuite .
„Frate , cum sa ii atacam daca nici macar nu se apara !"comenta Cedric , maraind prin gura lupului sau ,astfel incat doar ceilalti varcolaci puteau intelege .
Brandon scoase un marait nervos , aratandu-si coltii ,dar fara de folos , santinelele doar il priveau cu capul plecat .
Prin usa palatului larg deschise se strecura o silueta inalta , puternica ,Tistan , urmat de Vladimir si Ofelia .
-In sfarsit , fiul tau te astepta de mult baiete !spuse regele cu un zambet imens pe chip .
Brandon ingheta , nu putea intelege ce se intampla .Tristan inainta spre varcolaci cu acelasi zambet cald pe chip .
-Nu stati asa , transformati-va si haide avem un banchet de servit , doamnele va asteapta inauntru deja !
Varcolaci se privira unul pe celalalt buimaci , dar Brandon fu primul care se transforma lasandu-si corpul expus priviri vampirilor .
CITEȘTI
Vraja buna,tinta gresita
Werewolf"-Te vreau ,acum !spuse Brandon indreptandu-se spre ea cu pasi agili si cu un zambet smecher pe fata -Ba nu ma vrei ,este o vraja !tuna Clara indepartandu-se Clara este regina vampirilor si conducatoarea tuturor fiintelor existente in lumea sa...