4.BÖLÜM

7 1 0
                                    

Tyler ' ın Anlatımı ..

Odada volta atarken jamese kafa atmamaya özen gösteriyordum tekrardan yakasını çekiştirerek yüzlerimizi yaklaştırdım '' orada ne işin vardı james onlara zarar verseydin yada tam tersi bir durum olsaydı neler olabileceğinin farkındamıydın sen ha ! '' diyerek bağırıyordum tekrardan yakasını bıraktığımda sendeledi saçlarımı çekiştirerek sinirimi azaltmaya çalışıyordum o sırada içeriye başka bir çırak kurt girdi '' Tyler , lider çağırıyor '' dedi babamın burada ne işi vardı ki bu düşünceleri bırakarak jamese son bir bakış attım ve odayı terk ettim uzun koridorda yürürken diğer kurtlara göz gezdirdim bir çoğu savaş aletleriyle çalışırken geri kalanıda dönüşüm için çabalıyordu yukardan izlediğimi görenler baş selamı verip geri işine dönüyordu babamın odamda olacağını düşünerek oraya doğru ilerledim ve kapıyı açtığımda karşımda oturuyordu '' gel Tyler bende seni bekliyordum '' diyerek eliyle oturmamı işaret etti ikiletmeden dediğini yaptım ve koltuğuma daha çok sindim babamla aynı havayı solurken stres oluyordum o ise oldukça rahat bir tavır sergileyerek üstünlüğünü ortaya koyuyordu '' dün gece olanları duydum '' dedi bakışları gözlerimi bulduğunda bunu doğrulamamı istediğini biliyordum başımı aşağı yukarı salladığımda konuşmasına devam etti '' peki sen kardeşinin nerede olduğunu biliyormuydun , Tyler '' derken adıma vurgu yapıyordu bu beni iğnelemekmiydi yoksa gerçekten kardeşime sahip çıkmam gerektiğinimi anlatıyordu karar veremedim '' eğitimde olduğunu sanıyordum baba tıpkı diğerleri gibi '' dediğimde sert bakışlarımı ona yönelttim bu sefer boyun eğersem herzaman böyle olacağı kesindi buna artık bir son vermem gerekiyordu '' jasper , küçük oğlumu buraya çağır '' bağırdığında sesi sinirli çıkmıştı anlındaki damarları görmemek mümkün değildi .

Kapı tiz sesini çıkartarak açıldığında boş odayı dolduran kardeşime bakışlarımı yönelttim herzaman başımı derde sokmakta üstüne yoktu '' james otursana '' diyerek babam eliyle karşımdaki koltuğu işaret etmişti bakışlarım tekrardan jamesi bulduğunda benden izin ister gibi bakıyordu ona onaylar bakışlar atarken yerini aldı '' ne zaman akıllanmayı düşünüyorsun '' dediğinde babama baktım huzursuz olduğu her halinden belliydi '' artık abinle yarışma zamanı james lider olmak istemiyor gibi bir havan var unutmaki erkek kardeşim benden büyüktü '' diyerek dudaklarını yukarı doğru kıvırdı buna sinirlensemmi yoksa kardeşimin benimle boy gösterecek kadar aciz olduğuna mı üzülsem bilemedim '' ben şey dönüşüm geçirirken zorlanıyorum onlardan uzak bir yerde olmak istedim '' james elleriyle oynarken babama bakmamaya özen gösteriyordu yalan söylediğini çok rahatlıkla anlayabilirdim '' pekala oğlum ozaman şimdi abinle beraber git ve dönüşmeyi öğren '' beni işaret etti ve ceketini eline alarak odayı terk etti .

'' işte bak senin muzurlukların yüzünden nelerle uğraşıyorum ve iyi yalan söylemeyide öğretmem gerekiyor '' sanırım derken bir kaşımı havaya kaldırarak sinsice gülümsemeye dikkat ediyordum '' birşeyler öğretmene ihtiyacım yok '' diyerek james ayağa kalktı . ve bir süre bekledikten sonra bana döndü '' bana birşeyler anlatacaktın sanki '' meraklı bakışlarını üzerimde hissetmem bana huzursuzluk versede ona söyleyemezdim .

üzerimi düzelterek ayağa kalktığım sırada james ile göz göze geldik '' yarışman gereken bir lider var '' kendimi işaret ettiğimde gülümsemeye başladım . jamesin çene kasları kasılırken bana bakmamaya özen göstererek başını çevirdi '' lider olmak istemiyorum . bırakayımda düşmanlar senin olsun unutma yöneteni yönetmek isterler '' james beni ardında bırakarak hızla odadan ayrıldı . cebimdeki kolyeyi çıkararak Heranın bunu hala aradığını düşündüm . bir insan neden peri kolyesi takar ki hatta bu kolye ölmüş bir peri kabilesine ait .

 bir insan neden peri kolyesi takar ki hatta bu kolye ölmüş bir peri kabilesine ait

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jul 29, 2017 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

MÜTTEFİKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin