Ik haal mijn lippen van de zijne af en kijk hem nog even aan. "Waarschijnlijk heb ik die one night stand al wel gefixt" zeg ik met een knipoog. "Dat denk ik ook" zegt Zayn met een grijns. We praten nog even en daarna lopen we naar het huis van Zayn. Als we voor zijn huis staan drukt hij me tegen de muur en zoent me ruw. "Kom mee naar binnen babe" zegt hij super zwoel. Kan ik dit wel maken?. Misschien is dit helemaal wel geen goed idee. "Sorry" zeg ik terwijl ik hem van me afduw. Ik ren de straat uit en ga daarna de hoek om. Ik stop even om te luisteren of hij achter me aankomt. Als ik niks hoor loop ik weer verder. Ik pak mijn telefoon uit mijn tasje en bel Teresa.
pov Teresa
Ik voel hou hij in 1 snelle beweging mijn BH uit trekt. Net als hij ook mijn string uit wilt doen word ik gebeld. "Sorry deze moet ik even opnemen" zeg ik als ik 'Kate-lyn' op het scherm zie staan. "Hey Kate wat is er?" vraag ik. "Ik wil helemaal geen one night stand , Ik wil gewoon naar huis maar ik weet niet waar ik ben" zegt ze wanhopig. "Oke Kate rustig blijven typ in google maps het adres in wat ik je straks doorstuur oke?". "Wat wil je dan dat ik doe?". "Kom daar naar toe dat is namelijk mijn huis en vanaf daar kan ik je naar huis brengen". "Dank je ik zie je zo wel bij je huis" zegt ze nog voordat ze ophangt. Ik whatsapp haar mijn adres en stap dan uit bed. "Waar ga je naar toe?" vraagt Ian. "Naar een vriendin" zegt ik terwijl ik mijn kleding weer aan trek. "Maar we waren net zo lekker bezig". "Ja maar vriendinnen gaan voor en ze heeft me nu echt nodig sorry". Ik loop naar beneden en ga dan naar huis toe.
Als ik daar ben aangekomen zie ik Kate-Lyn huilend zitten. Ik ren naar haar toe en geef haar een knuffel. "Mijn leven is echt een puinhoop" zegt ze snikkend. "Waarom denk je dat?" vraag ik lief. "Duncan heeft het uitgemaakt en Toen heb ik het met Jayden uitgemaakt en nu wilde ik bijna met een wildvreemde gaan neuken". "Ik denk dat we maar gewoon gezellig met zijn drieën moeten gaan logeren en gewoon even helemaal geen jongens". "Dat zou ik ook graag willen". "Weet je wat blijf vanavond bij mij slapen en dan gaan we morgen naar Arianna om daar met zijn drieën te logeren , Oke?" vraag ik. "Dat zou ik echt heel erg fijn vinden" zegt ze zacht. "kom dan gaan we nu naar binnen". Ik til er op en open mijn deur. "Jou huis is nog veel mooier dan die van Arianna" zegt ze met open mond.
We lopen naar binnen en ik zet Kate gelijk op de bank neer. "Ik ga wat warme chocolademelk voor je halen" zeg ik terwijl ik naar mijn keuken loop. Ik pak de melk en het chocolade poeder en gooi het bij elkaar. Ik roer nog even in beide mokken en zet ze dan 2 minuutjes in de magnetron. "Ik heb de warme chocomel! " roep ik als ik de kamer in kom. Ik zet ze voor op tafel en loop dan nog even terug naar de keuken. Ik pak wat koekjes en ga dan naast Kate op de bank zitten. We zoeken een comedy film op en kruipen dan samen onder een kleedje. Als de film klaar is lopen we naar mijn inloopkast en zoeken een pyjama uit.
JE LEEST
All boys school
Romance- 'Hier is het' mompel ik als ik voor kamer 138 sta. Ik doe de deur open en 7 paar ogen kijken me aan. Allemaal scannen ze mijn lijf. 'Willen jullie liever een foto maken kun je zo lang naar me kijken als je zelf wil' zeg ik nadat ik een zucht van i...