Sadece 7.

1.5K 152 53
                                    

Bugün sevinçten delirdim, Jongin.

Beni aradın, konuşmak için...

Çok üzgün olduğunu, eşinle kavga ettiğini söyledin. Sonra bunu herkesle konuşamayacağını, anlattığın kişinin eşine bahsedeceği ihtimalinden korktuğunu dile getirdin.

Derdini anlatmak için beni seçmiş olman, bana güvendiğin anlamına gelir Jongin.  Dilimi ısırmak zorunda kaldım, yoksa ergen bir fan girl gibi çığlık atma isteğimi durduramayacaktım.

Bana, benim senin için biraz görünmez olduğumu söyledin. Sende pek bir iz bırakamamışım,  Jongin. Bu biraz kötü hissettiriyor. Herkese dair bir anıların varken bana dair pek anı bırakmamışsın, görünmezdin diyorsun... Üstelik sen benim her şeyimken bunu duymak çok üzdü. Bu nasıl olabiliyordu ki? Ben senin her hareketinden anlam çıkartırken, sen beni gençlik aşkı olarak görmüş olmalısın.. Şimdi ise sana iyi gelen bir dost olduğumu söylüyorsun, yıllar sonra...

Karına dön, ondan özür dile derken ağladığımı saklamak zor oldu Jongin.

Sesin titriyor, hava soğuk üşümüşsün dedin. Beni belki de ilk kez düşündün. Bugün tanrı tarafından kutsanmış hissediyorum. Yıllar sonra aciz, kırık ve narin kalbimi sevindirdiğin için, güzel anılar da bahşettiğin için teşekkür ederim.

Neden, senden vazgeçemiyordum ki?

Ben takıntılı değildim, sen sadece aşık olunması gereken en doğru ve en güzel kişiydin...


JONGIN OC STORY - SADECE ✔Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin