Tesadüfen dışarı çıkmıştım. İlk kez yaşadığımı hissedebilmek için. Sen ise çocuğunu salıncakta sallıyordun. Ne müthiş bir görüntü diye düşündüm.. O hızlanıp korktukça o her zaman beni öldüren sıcacık gülümsemeni verdin ona.
Sahiden, başkalarıyla mutlu muydun Jongin? Madem, beni bırakacaktın keşke kendine aşık etmeseydin ...
Sadece takılacaktık, neden üzülen ben oldum ki? Neden bu aptal kalbim seni bu kadar seviyor. Ona atmamasını söyleyeceğim..
Atmaya devam ederse, ben öleceğim. Çünkü atarsa, seni hep bu şekilde görebileceğim.
Dakikalarca seni izledim. Ezbere bildiğim her hücreni tekrar izledim. Yapabilirmiş gibi daha çok sevdim seni. İçim dışım seninle doldu Jongin...
Keşke, bir kere göz göze gelebilseydik. Bu bana yarım ömürlük yeterdi. Uyumadan önce son düşüncem olabilirdi.
Karın geldi Jongin. Çok güzeldi. Beni bırakmakta haklıydın. O bir manken kadar güzel fiziğe sahipti. Eminim ki sen sevdiğine göre kötü biri değildir Jongin.
Seni mutlu ediyordur, seni benden mutlu ediyordur. Çünkü bana katlanmak zorundaydın onu seviyorsun.
Kalbim acıyor Jongin. Sorun değil. Buna dayanabilirim, seni sevmek bile güzel. Neden beni sevmek zorunda olasın ... Aşk tek başına olamaz mı ki? Sen tek başına sevilmeye değersin..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
JONGIN OC STORY - SADECE ✔
Short StoryBeni seviyor muydun Jongin? Ben hep sevdiğini düşünerek yaşadım. ︳Bitiş: 04.04.2017 ︳