Sadece FİNAL.

2.2K 192 242
                                    

Bugün tam bir sene oldu Jongin. Beni, karını ve çocuğunu bırakıp intihar edeli 1 sene oldu... 

Ben büyük bir aptalım. Sana sadece iş yerinde tuttuğum muhasebe defterini vermeliydim. Onun yerine  yanlışlıkla günlüğümü sana vermek benim hatamdı. Özür dilerim Jongin... Seni öldürdüğüm için özür dilerim. Okuduklarından sonra bir çıkış noktası bulamaman benim suçumdu. 

Senin bana bu kadar iyilik yapmana karşılık ben hep daha fazlasını isteyen bir ahmaktım. Seninle aynı havayı soluduğu için mutlu olan biri olarak kalmalıydım.

Hep daha fazlasını isteyen ben yüzünden ben hala yaşıyorum ama sen yoksun Jongin.

Sabahları uyandığım zaman yaşamak için hiçbir nedenim yok.

Bu kadar kolay mıydı bırakıp gitmek... 

Ben neden hiç intihar etmedim ve bunu düşünmedim.

Aptalım Jongin.

Yaşamayı istediğim için aptalım ve sen benim yerime ölecek kadar cesursun. Söylesene Jongin, neden ...?

Senin ölümüne sebep olmasına rağmen yazmaktan vazgeçemiyorum.  Ben büyük bir suçluyum. Çünkü yazmazsam, dayanamayacağım.

Sensiz bu dünyada yaşamaya, dayanamayacağım...

Yıllar geçecek kokunu unutacağım Jongin. Sesini hatırlamayacağım... Yüzün silik silik. Bana bunu yapma hakkın yoktu Jongin.

Sadece bıraktığın küçük bir mektup.. Beni hayata bağlayan...


Benim suçumdu. Beni böylesine sevdiğini hiç düşünmemiştim. Biz seninle sadece lisede tanışmış ve sevgili olmuştuk. Yemin ederim, beni sevdiğini bilmiyordum. Bu kadar azap çektiğini, kendini suçladığını bilmiyordum. Düşündüm. Çok düşündüm.

İki tarafa da ait değildim.

Ne beni seven karım ve çocuğuma dönüp mutlu olabilirdim sen bu kadar acı çekerken ne de sana gelip onları yarı yolda bırakabilirdim.

Senin yıllardır çektiğini sadece 1 gün çektim ve  kendime bir son hazırlıyorum.

Sen günlüklerini nasıl bitirmiştin hatırladın mı? Beni kurtar Jongin, beni kurtaralım...

Seni kurtarıyorum. Seni kendimden kurtarıyorum. Özgür ol.


Keşke, hiç bulmasaydım seni. Hiç sevmeseydim bu kadar çok. Sevgimin senin sonun olacağını bilseydim seni sevmezdim.

Sen biraz daha yaşa

Sen biraz daha sevil diye

Ben giderdim.

Bu benim cezam Jongin. Sonsuza kadar sensiz kalmak. Üstelik sana hiç sahip olamamışken... Beni affet.  Seni onlardan ayırdığım için, beni affet...

Seni seviyorum. 


Evet sondayız. Hikaye boyunca okuyan destekleyen tüm okuyucularıma çok teşekkür ederim. Umarım sevdiğiniz keyif aldığınız bir hikaye olmuştur. Ben kafamda az bir bölüm olarak düşünmüştüm ve tam olarak bitirmek istediğim yer ve şekilde bitirdim. Umarım seversiniz :)

Bitiş: 04.04.2017

JONGIN OC STORY - SADECE ✔Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin