BANA BİR İNSAN YAZ

110 9 13
                                    

13.03.2017

BANA BİR İNSAN YAZ
Sayfa.1
Nasıl yazılabilirki bir insan, bilgisayar programı gibi "kod" lama yapılabilirmiki ?
Çok saçma gibi gelsede aslında binlerce hatta milyonlarca farklı beyin'in oksijen tükettiği bu evrende insan' ı yazmak başka türlü ifade edilemezdi...
BÖLÜM-1
Vakit gecenin ortası, sabah'a yakın, kim bilir acaba ben kadar oda dert etmişmidir kendine , yoksa acısı başı ile yastığı arasında mı kaldıki. Neden ve nasıl ı düşünmek gerekirken , biz hala ne durumda olduğunun kaygısından bir adım öte gidemedik. Hatta en sadık dostum da gitti bir büyük rakı oda görevini tamamlayınca herkes gibi oldu benim için , kendimle bir başımayım her zamanki gibi.

Sabah olacak ben yine geceden kalma biriktirdiklerim ile savunmaya hazırlayacağım kendimi, yorgunluğun müsade ettiği kadar. Hoş her defasında ne kadar teşebbüsüm olduysa genelde malup olan taraf oluyorum ya , ama olsun belki bu defa haklı olduğumu anlar.
Ne birlikte nede ayrı kalamayan iki deli aşık;
Dile kolay tam 30 yıl ve adı konulamamayan iki zıt kutup hey gidi yaş 50 ama. Yirmisinde ne isen hala aynı değişmeden nasıl bu kadar inat yükünü taşıyabilirki insan.
Oysa benim anladığım uzman olduğum sadece bir inat var oda hayata inat yaşamak..
Her kavgamızdan sonra sen bir yana ben bir yana dağılırken ikimizde içimizde kendi mahkemelerimizi kurar kendi şahitlerimizi seçerek bir nevi kendi penceremizden haklılığımızı savunuruz.
Sonuç hep aynı , tüm derdimi rakıyla karıştırıp içime dökmekten kalbim nasır bağlamış..ama söz verdim kendime artık rakıyla arayı açtım..

Masamda bir kağıt birde kalem ben susacağım onlar anlatacak sana içimdeki seni...En baştan yazıyorum şimdi. Yani seninle her kavga edişimizde bu kitaba yeni bir sayfa ekleyeceğim yazarı ben ,oyuncu sen konusu ;
(2)

BANA BİR İNSAN YAZ.   "MİHRİŞAH"Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin