11

2.4K 427 104
                                    

"Dia! Dia yang buat dulu!!"

"Bana atok hang! Aku just colet sikit je! Kau yang lambung benda tu!"

"DIAM!!!!!!!!!!!" Pekik Suga.

"Korang sedar tak apa korang dah buat?" Jhope menahan geram.

"SEDARLAH!!!! KORANG DAH BESAR!!!" Rapmon hilang sabar.

"AKU SURUH KAU CAT BILIK! BUKAN MANDI DENGAN CAT!!! KAU TENGOK BADAN KAU SEKARANG!" Merah muka Jhope akibat geram.

Hanya kerana Jimin mencolet sedikit cat di telinga Jungkook, mereka kini lecun dengan cat.

Jimin disimbah dengan cat berwarna biru. Dari rambut hingga kaki. All blue!

Jungkook pula all white.

"A big smurf and casper(watak kartun hantu tu)." V menangkap gambar dua orang sahabatnya.

"Up kat Ig. For sure viral." V senyum nakal.

"V!!" Serentak semua.

"Huh~ look. Jin hyung dah beli bontot lembu. Online. Dia pergi amik dekat pejabat pos. Aku nak semuanya berakhir." Rapmon mengeluh.

"Serious?? Hyung nak aku makan bontot?? Hyung! Bontot ikan je aku boleh makan sebab aku tak tahu mana bontot dia." Jimin gelabah.

"Aku makan bontot ayam takpa lah! Bontot lembu? Hell no!!" Jungkook laju geleng.

"No choice! Aku dah naik gila dengan perangai bangang korang ni!!" Jhope meramas kuat rambutnya.

"Hyung, taknak! Cuba kalau hyung yang makan bontot lembu tu. Nak tak?" Jimin menyoal.

"Kau jangan nak main emosi dekat sini, wahai blue boy!" Suga memeluk tubuhnya.

"But, hyung--"

"Aku dah balik~"

Percakapan Jungkook terbantut apabila Jin sudah pulang.

"You're gonna die, bro." V memandang gerak geri Jin.

"Shit." Jungkook dan Jimin terus lari lintang pukang serentak.

Sorang lari ke kiri, sorang lari ke kanan.

"Kejar dyoran!!" Arah Rapmon seperti seorang komandar.

"Hiyaaaaarrgggghhh!!" Teriak semua orang.

"Apahal?" Jin masih load.

---

Okay, aku dah set! Ff ni sampai chapter 20 sahaja. Lepas ni nak fokus on #TIC (Talk In Chat) and maybe ada new arrival ff. So, please wait for it!

[complete] bontot lembu | jikookWhere stories live. Discover now