14

2.3K 401 49
                                    

"It's tricky!!! It's tricky!!" Pekik Jungkook mendendangkan lagu <It's Tricky> by Run DMC.

"Diam!" Marah Suga.

"Okay." Jungkook memandang luar tingkap kereta.

Kini mereka dalam perjalanan ke pantai Yeonam(tak wujud). Nak berkelah.

"Hyung, berhenti dekat R&R. Aku nak beli makanan. Laparlah." V monyok.

"Mmm.. Yela." Jin akur.

Skip--

"Aku pergi tandas!!" Jerit Jimin.

"Elok-elok, Jimin!" Pesan Jhope.

Semua berpecah menuju ke tempat yang ditujui. Kecuali Jungkook yang memandang Jimin.

"Hehe."

Skip--

Jungkook perhatikan sahaja Jimin yang memilih jamban untuk digunakan.

"Berak puas-puas." Jungkook sengeh nakal apabila Jimin masuk jamban paling hujung.

Jungkook mengambil papan 'Sila Tunggu Sebentar' lalu meletakkan di depan tandas.

Kini tinggallah si biskut dan si pendek.

Pup!

Lampu di tutup.

"Eo? Jangan tutup lampu, please. Saya still di dalam." Jimin melihat lampu-lampu yang terpadam.

Jungkook ketawa.

Jungkook bermain dengan lampu mentol. Sekejap tutup, sekejap buka.

"Hello? Ada orang ke?" Jimin kedengaran gelabah.

Jungkook menutup lampu. Jungkook menuju ke jamban pertama.

Paang!!

Jungkook menendang kuat pintu itu. Seterusnya pintu kedua.

Paang!

Pintu ketiga.

Paang!!

"Tolonglah jangan kacau aku. Aku cuma nak berak. Ampunkan aku. Baliklah ke alam sejati kau!" Jimin ketakutan.

Jungkook sudah menahan ketawa.

Jungkook sambung menendang pintu keempat.

Paang!!

"Aku minta maaf." Jimin gigil.

Pintu kelima.

Paang!!

"TOLONGLAH! PULANG KE ALAM KAU! AKU MOHON! INI BUKAN TEMPAT KAU!!" Jimin sudah hilang ssang namjanya.

Jungkook berdiri di depan pintu keenam. Iaitu pintu Jimin berada.

"PLEASE! AKU AKAN PERGI. BAGI AKU BERAK SEPUASNYA DULU." Jimin menjerit histeria.

"3, 2, 1." Bisik Jungkook.

Paang!

"ARRRRGGGGGGHHHHHH!!!!!!!!!" Jimin terus menyimbah air menggunakan paip.

"WOI! Apa ni!" Jungkook terkejut dengan serangan air dari Jimin.

"AKU DAH CAKAP!! INI BUKAN TEMPAT KAU!! MAAFKAN AKU!!" Jimin menangis sambil menyimbah air.

"Jimin!! Ni aku!!" Jungkook menahan air.

"Jangan nak menyamar, setan tak guna!!" Jimin terus menyimbah.

Jungkook geram lalu mengambil baldi yang menadah air paip yang bocor lalu menyimbah Jimin.

"Jungkook?" Jimin sedar.

"Babi! Kau apahal!" Jungkook bercekak pinggang.

"Tak. T-tadi ada--"

"Apahal penakut sangat kau ni? Hahahaha!!" Berdekah-dekah Jungkook ketawa.

"What?" Jimin tak faham.

"Aku dah cakap. Ini bukan tempat kau.. Hahahaha!!" Jungkook mengajuk Jimin.

"Babi sialan kau!" Jimin cebok secepat mungkin, pakai seluar dan ambil baldi tadi lalu sarung di kepala Jungkook.

"Woi!! Jimin!" Jungkook terkejut.

"Bingai punya budak!! Kau pikir main-main ke?!!" Jimin menepuk kuat baldi yang tersarung pada kepala Jungkook.

"Pahal, kau!!" Jungkook melawan even kepala dia bertutup.

"Pikir bagus takutkan orang?" Jimin geram.

"Jangan sentuh aku sial!! Tangan kau belum suci!!!!" Jungkook menolak bahu Jimin. Jimin juga begitu.

"Oh Shit! Jeon Jungkook! Park Jimin!!" Jhope tergamam melihat Jimin dan Jungkook yang basah kuyup dan bergaduh.

"Toilet fight!!" V teruja lalu menyertai Jimin dan Jungkook.

"Bodo!!" Jimin geram.

V menarik rambut Jimin. Jungkook menarik rambut V. Jimin menampar kepala baldi jungkook.

"Jin hyung, bontot lembu yang kau beli tu tak bagi kesan apa-apa. Beli banyak lagi!!" Jhope membuat panggilan kepada Jin.

"Asal?" Jin tertanya.

"Jimin, Jungkook bergaduh dalam tandas. V joined them." Jhope mengeluh.

"Ahh~ sudah." Jin mengeluh.

[complete] bontot lembu | jikookWhere stories live. Discover now