Jo vim dva pohledy. Nedělam to ráda, ale teď se to hodí.
***********************
Pohled Ann:
Škola. Jediné místo kde uteču od...
" Annie! Ahoj Ann! Čau Blacková! Vaše Vtipnosti!"
Ozívalo se ze všech stran.
"Awww. To mi o prázkách chybělo."
Dnes začíná třeťák.. Můj Třeťák. Minulej rok byl spíš mého kámoše Joshe. Ješťe že je už na vejšce. Vešla jsem se svou partou do budovy školy a musela jsem se zastavit.Ehh Melissa... Její rodiče byli z Vietnamu a byla tu jediná " jiná,, teda podle ostatních.
Furt proti ní něco měli i když ona jim nic neudělala.
Dnes mi to vadilo víc než kdy předtím. Vstoupila jsem mezi Melissu a partu ze čtvrtého semestru. "Nechte ji na pokoji šmejdi!!
Táhni Blacková a nestarej se do našich věcí" řekl Ray. Takový "vůdce,, téhle hnusem prolezlé party. Nesnášela jsem ho stejně jako mé pěstouny a nevlastního bratra."Prostě ji nechte, nic vám neudělala!! Jsi otravná Blacková, ale pro tentokrát jsi vyhrála." A odkráčeli.
Byla jsem za to ráda. Nerada bych vyprovokovala rvačku.
A navíc jsem lepší v boji než on. To stoprocetně. Aspoň něco mě "bratr,, naučil.
" V pohodě Melisso?" zeptala jsem se a pomohla jsem jí sezbírat věci ze země."J-jo, děkuji, ale nemusela jsi mi pomáhat. Ehh stejně mi lezli na nervy Mel. Zatím ahoj. A-ahoj."Pohled Melissi:
Ach jo. Další rok na téhle šílené škole. Už od prváku mě tu nemaj rádi. A já ani nevím proč. Jediné osoby kterým nevadí má dušička je Annie, šprti a učitelé.
Annie. Ann. To je jediná z "vyšší,, společnosti co mi nenadává a ani nijak neubližuje jako ostatní. Když jsem vešla do školní haly hned mě obestoupili mí " nejlepší kamarádi,,
"Čau Mel. Jaké byli prázdniny?" Zeptal jse mě Ray. On a jeho vlezdoprdelkové byli ze čtvrťáku a otravu- teda přátelí se se mnou již od mého nástupu. Nevšímaj si Maxe a Lizie což jsou černoši. Nebo Terryho a jeho starší sestry, kteří jsou z Mexika. Jsou tu dva z Ruska a z Řecka a nic. Proč já.
Vyrabovaly mi tažku a začali zase si se mnou pohazovat mezi sebou, ale v tom;
"Nechte ji na pokoji šmejdi!!"
Annie. Byla jsem zaskočená. Někdo se mě zastal. Nevnímala jsem.
Po chvíli se mě Ann zeptala jestli jsem v pohodě a dokonce mě oslovila jménem!!
"J-jo, děkuji ti, ale nemusela jsi mi pomáhat."Pak jsme se rozloučily a já přemýšlela nad tím jak se jí odvděčím. Nakonec jsem rozhodla pro medailonek pro štěstí.
Došla jsem do třídy a sedla si tak jako vždy- před učitele. Tady je bezpečno. Zazvonilo a všichni se usadily. Učitel začal mluvit o sešitech a testech.
ČTEŠ
Blue Shadow
ActionPřátelství, lítost, najivita, pomsta, hrášek a dobré srdce. Tahle slova vystihují smutný krátký život a tragický osud 18ti leté Annie Black. Kdyby jen Annie a její kamarádce neruply nervy...