Pohled Ann:
Crrrr! Zvonek!
"Sakra. Já se na to..."
Vyběhla jsem ze záchodků a utíkala chodbou na druhou stranu. Proč nemůžem mít společný záchody?! A uprostřed?! Bylo by ti rychlejší... Před třídou jsem se zastavila a urovnala si vlasy s trikem. Po chvíli zaklepala a vešla dovnitř.
"Slečno Blacková. Jdete pozdě." Řekl náš učitel. Fakt retard.
"Já vím, ale musela jsem ještě zahrabat tělo. Omlouvám se." odvětila jsem a rozhlídla po třídě. Zbyla čtyři místa.
Chtělo by to změnu, pomyslela jsem si. Místo abych si sedla vedle kámošů jsem si sedla k Melisse.
Všichni zatajili dech.
Nikdo nečekal že si k ní sednu. I učitel se zarazil. "Můžu dostat...." začala jsem.
"Krámy?" hned mně napadlo. Rozesmála a dokončila větu.
"...ty učebnice, prosím?"
"Ale zajisté slečno Blacková, ale teď nám řekněte čemu ste se zasmála." odpověděl se zdvihnutým obočím.
"To by jste nepochopil."
"Já chápu vše. Tak mluvte." řekl a bylo lehce vidět že ztrácí trpělivost.
"Eh chtěla jsem říct sušenky a pak písmenka." Celá třída dostala výtlem. I učitel se začal tlemit. Melissa se jen uchechtla.
"Tady máš učebnice Ann. A přestaň vymýšlet blbosti." umlčel všechny nakonec." "Ano pane!"
vyřikla jsem a zasalutovala.
Pak jsme dostali žákovské a rozvrhy.
Zbytek hodiny jsme si mohli povídat. Všichni určitě začali probírat mé místo v lavici.
Bylo mi to jedno. Melissa je fajn holka a je načase, abych ji vynesla vzhůru nebo abych klesla ke dnu.
Ať tak nebo tak, otočila jsem se k Mel a...Pohled Melissy:
Matika, děják, Anglina, Fyzika. Nové učebnice. Úplně nové. Podepsala a obalila jsem je, následně složila do sloupce na kraj lavice. Vytáhla jsem bloček, a chtěla začít psát...
Ozvalo se klepání.
Všichni se ohlídli ke dveřím, kterými vstupovala Annie.
"Jdete pozdě slečno Blacková."
"Já vím, ale musela jsem ještě zahrabat tělo." Řekla. Ozvalo se několik uchechtnutí.
Ann se rozhlídla po třídě a ... Její pohled spočinul na mně. Chvíli váhala. A pak.. Vážně si sedla vedle mě?!?!
Ve třídě to zašumělo překvapením.
(surprise)
I já musela zatajit dech.
Teď kvůli mě ztratí popularitu. Proč se mně jen zastala? Ach jo.
Po chvíli se Ann zeptala na to
jestli může dostat...
A začala se smát jako šílená.
Pak se uklidnila a dořekla; "ty učebnice, prosím?"
Učitel souhlasil pod podmínkou že třídě poví čemu se tak moc smála.
Chvíli se vymlouvala a bylo vidět na jejích zůženějších zorničkách že se snaží vymyslet lež.
(#jaadetektivkyXD)
Řekla: "Chtěla jsem říct sušenky a pak písmenka."
Musela jsem se zasmát chabé lži, které jako obvykle
všichni méně vyvinutí a více hloupí uvěřili a začali se smát. Překvapilo mě že se zasmál i učitel.
Po chvíli se ke mně otočila a já získala šanci se jí odvděčit.*************
Omlouvám se že to neni delší.
Dopisuji tuhle kapitočku na záchodech v hospůdce. Jsem tu s dědou na country. Jo mam ráda country. Nějakej problém???!!!
Nech si keci až si přídu pro tvé ošiška a ledvinišky. Jo a mám pro vás přezdívku😈😈😈😈Červíčci!
ČTEŠ
Blue Shadow
ActionPřátelství, lítost, najivita, pomsta, hrášek a dobré srdce. Tahle slova vystihují smutný krátký život a tragický osud 18ti leté Annie Black. Kdyby jen Annie a její kamarádce neruply nervy...