1. BÖLÜM

64 5 36
                                    

  Bir zamanlar bir adam varmış. Bu adamın ailesi fakir bir aileymiş. Adamın babasının fazla bir kazancı yokmuş. Bir çöpçü olarak geçimini sağlıyormuş . Aylık kazancının hepsini çocuğunun okul masraflarına harcıyormuş . Annesi de adamın babasına yardım etmeye çalışıyormuş. Küçük el işi gibi şeyler yaparak satıyormuş .

   Adam artık liseden atanmış. Adamın adı Alex ' miş . Sonunda üniversite sınavlarına girmiş. Çok heyecanlanmış. Heyecan yapmamaya çalışmış. Sınav başlamış.

  Önüne çıkan sorular çok zordu. Odaklanarak soruları atlattı. Sınav süresi bitti. Son dakika da soruları bitirdi. 3 gün sonra da sınavlar açık açıklandı. Alex ne kadar zaman kazananlar arsında kendisinin de isminin çıkmasını bekliyordu. Müdür kazananların isimlerini bitirdi . Alex kazanamadığı için çok üzülmüştü.

  Sonra tam gidicekken Müdür bir kişiyi unuttuğunu söyledi. Dediki;

Müdür : Okumadığım biri var.

Alex birden çok heyecanlandı. Sonra da kendi kendine demiş ki;

Alex : Kesin çıkmaz o kadar öğrencinin arasında ben mi kazanıcam. Zaten adı söylenmemiş ve kazanamamış daha yüzlerce öğrenci var. O öğrenciler arasında benim gibi biri nasıl kazansın .

Sonra da müdür;

Müdür : Son kişi Alex!!!!!! demiş.

   Alex çok şaşkındı. Alex sonra şöyle içinden söylenmeye başlamış ;

Alex : Ne ! Nasıl yani anlamadım. İnanamıyorum. Bu bir hayal olmalı. İnanamıyorum.

Alex çok mutlu olmuş.

Kalbimin Yarası Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin