6. BÖLÜM

18 1 0
                                    

   Alex evine gitmiş. Cloe ' de gitmiş. Cloe ' nin aklından Alex ' in kendisine , söylediği söylediği sözler geçiyordu. Sürekli bunu düşünmüş. Bilip bilmeden Cloe Alex ' e aşık olmuş. Aradan bir kaç ay geçer. Cloe ve Mex kavga edip ayrılırlar. Sene Sonu gelir. Çocuklar karnelerini almaya okula giderler. Alex karnesini alınca şaşkınlıktan deliye dönmüş. Yıl sonu ortalaması diğer öğrencilere göre en yüksek seviyeye ulaşmış ve bunun üzerine madalya almış. Okul birincisi seçilmiş.

  Cloe ve Mex ' in ayrıldığını bilen Alex bu fırsatı değerlendirmiş. Herkesin huzurunda Cloe ' ye evlenme teklif etti. Cloe çok duygulandı . Gözleri doldu .

  Alex ' e verdiği cevap EVET oldu. Alex üst üste iki tane mutluluk yaşamıştı. Alex ' in babası öldüğünden beri hiç bu kadar sevinmemişti.

  Alex  Cloe ' nin elini tuttuğu gibi koşa koşa evine gitmiş. Annesine bu güzel haberi vermek istiyordu. Evine varınca annesi bu kız kim diye sormuş. Alex te demişki bu senin yakında olacak gelinin demiş. Annesi de Ne! oğlum yoksa sen evleniyormusun. demiş. Alex ' te evet anne evet ben Cloe ' yi seviyorum ve onunla evlenmek istiyorum.

   Annesinin gözleri dolmuş. Çok mutlu olmuş. Annesi sonra demiş ki tam bir hafta sonra nişan yapıcağız demiş. Alex anne sence çok acele etmiyormusun demiş. Cloe ' de Alex ' le aynı fikirdeymiş. Annesi sonra size bağlı ama bence bir hafta sonra olsun  çünkü düğünü daha geç yapıcağız demiş.

  Alex düğün ne zaman olucak ki demiş. Annesi üç ay sonra olsun demiş . Alex ve Cloe ' de kabul eder. Nişan için  bazı kurum ve kuruluşlardan yardım alarak  hazırlıklara şimdiden başlarlar.

  Bir haftaya kadar hazırlıkları yetiştirmeyi başarırlar. Bir çok kişiyi nişana davet ederler. Cloe ' ye güzeller güzeli bir gelinlik almışlar. Alex ' e de çok hoş bir takım elbise almışlar.

  Alex ve Cloe çok güzel bir törenle nişanlanmışlar. Herkes onları kutlamış. Birbirine yakışan çok güzel bir çift olmuşlar. Birlikte dilek dilemişler. Sabırsızlıkla düğünlerini bekliyorlardı. Herkes Cloe ' yi çok sevmişti. Kiminle karşılaşsalar hep Cloe ' ye iltifat ediyorlardı.

Kalbimin Yarası Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin