Aradan tam iki ay geçmiş. Düğün için ailece fotoğraf çekilmiş Cloe ' nin aileside fotoğrafa girmişti . Düğüne bir ay kalmıştı. Düğün davetiyeleri hazırlanıyordu. Alex Cloe ile evleneceği için çok mutluydu. Cloe ' de aynı şekilde Alex ' le evleneceği için çok mutluydu. Birlikte güzel bir hayat yaşayacaklardı.
İki aile tanışıp sohbet etmişler. Anlamışlar ki Alex ve Cloe birbirini seviyor. Bu düğünün de olmasına izin vermişler. Böylece aile yakınlarını arkadaşlarını ve bütün öğretmenleri düğünlerine davet etmişler.
Düğün çok güzel geçmiş. Düğüne gelen konuklar çok memnundu. İşte sonunda artık hakim gelir ve Alex ile Cloe ' nin şahitleri düğün masasına otururlar. Hakim ilk olarak Alex ' e sorar şöyle söyler; " Alex oğlum kızımız Cloe ile evlenmeyi kabul ediyormusun? Alex sonra "Evet!!!"çığlık attı.
Hakim sonra Cloe ' ye döner. Sonra şöyle söyler; " Cloe kızım peki sen oğlumuz Alex ile evlenmeyi kabul ediyormusun? Cloe ' de " Evet "diye çığlık attı. Sonra da pasta kesilmiş. Dans etmişler. Herkes dans ederlerken konuşuyorlar. Şöyle söylüyorlar; Ne kadar güzel bir kız Alex ' le çok yakışıyorlar. diye geçiriyorlar. Gerçektende öyle .
Cloe çok zarif ve Alex çok yakışıklı ikisi de birbiriyle uyum içinde çok güzel bir çift asla birbirinden ayrılmaz iki güzel insan iyi kalpli , anlaşan böyle bir çiftin hayatında mutluluktan başka bir şey olmaz.
Herkes Alex ve Cloe ' ye iyi dileklerini sunmuşlar. Güzel bir hayat sürmelerini dilemişler. Böylece Alex ve Cloe ' nin evlilikleri gerçekleşmiş. Birlikte sonsuza kadar yaşayacak bir hayat istiyorlardı.