Okul'un ilk gününden nefret ediyorum.Hele hocalarla tanışmak...Eskiden normal bir okula gider normal arkadaşlarımla takılırdım.Taki melez olduğumu öğrenene kadar.Dünyadaki ikinci melezim.Ne kadar güzel!
"Hey Bobo!Uyan!"tanımadığım bir ses ile kafamı sıradan kaldırdım.Oha!
"Sen kimsin ya?"tanımadığım ama çok yakışıklı bir çoçuk.Ama bana Bobo diyor.Benim adım Bajil.
"Sen arkadaşlarına böyle mi davranırsın?"bu çoçuk benle dalga mı geçiyor?
"Hayır.Bak ne yapmaya çalıştığını bilmiyorum ama tanışmak istiyorsan.Ben Bajil Colis.ARKADAŞLARIM bana Bobo der."arkadaşlarıma vurgu yapmıştım.Bekletmeden uzattığım elimi sıktı.
"Bende Zhang Yixing.Bana kısaca Lay de."ya tamam da.Burada bir sorun var.Lay çok yakışıklı yaa!Hele şuankı gülüşü var ya.Oof of...Arkadına yaslanıp sırıtışını derinleştirdi ve
"Sen bu okulun havalı kızıymışsın.Herkes senden konuşuyor."
"Doğrudur.Sen yeni mi geldin?"
"Yoo.İki senedir buradayız biz."tek kaşımı kaldırıp
"Siz?"dediğimde bana doğru eğilip parmaklarıyla saymaya başladı.
"Ben,Suho,Xiumin,Luhan,Kyungsoo..."birden birşey unutmuş gibi telaş yaparak gözlerini kocaman açtı.
"Aaa ben seni Kyungsoo'ya götürecektim.Hadi kalk kalk!"Nee?!Kyungsoo mu?Elimden tutup beni kaldırdı ve birlikte hızlı adımlarla sınıfın kapısından çıktık.Binadan çıkarken beni kendisine çekti ve kolunu omzuma attı.Özgüven'e gel.Okulun bahçesinde en kenarda bulunan banka doğru ilerledik.Serseri tayfası sizi.Toplaşmışlar bir araya Lay ile bize bakıyorlardı.Sevgilimi sandılar acaba.Kyungso görüş açıma girdiğinde koşarak sarıldım ona.
"KYUNGSOOOOO!"
"BAJİİİİLLLLLL!"birbirimize sıkı sıkı sarıldık.Ben hala onun kolunun altında.Beni diğerlerine gösterdi.
Yeni biri vardı orada.Bank'a yayılmış telefonuyla oynuyor.Lay'in beni dürtmesiyle kendime geldim."O Lǐ Jiāhéng.Ona kısaca Kris de."dediğinde Kris bana baktı ve önüne dönerken sırıttı.Luhan yanına giderek kulağına fısıldadı.
"Sen Bobo'dan hoşlanıyorsun di mi zibidi seni?"dediğinde Kris daha çok sırıttı ve herkes 'ooooo'lamaya başladı.Lay beni kolunun altına alıp
"Otursana Bobo.Yorulmuşsundur sen."dediğinde"Aynen ya."diyerek Luhan'nın yanına yöneldim ama bir kol engel oldu.Kris...
"Bence benim yanıma oturmalısın."dedi.Bende omuz silkip yanına oturdum.Herkes gülmemek için kendini sıkıyordu.Hatta Suho.Sksjsjsj kıpkırmızı olmuştu çoçuk.Bu benim biraz sinirime dokundu aslında.Herkes'in Kris ile bana bakarak gülmesi...Kaşlarımı kaldırarak
"Çok mu komik."dediğimde herkes'in yüzü ciddi bir ifade aldı.Ha şöyle o ne öyle domates gibi.Tabii benim sinirlendiğimi anladılar.Haha!
"Sen aldırma onlara."diyerek kolunu omzuma atıp beni kendine çekti.Ayy yerim senin o gözlerini,dudaklarını,o...Bir dakika ya ne oluyor bana?Sanki kalbim vücudumdan ayrılmış okulda bir gezintiye çıkmış sanki.Herneyse!Kris telefonuyla uğraşırken bende onun yüzünü incelemiştim.
"Ne yapıyorsun Kris?"
"Sevdiğim kıza mesaj atıyorum."Lanet girsin!Lanet girsin sana Kris!
"Bir dakika bir dakika!Senin sevdiğin bir kız var ve sen şuan bana sarılıyorsun öyle mi?"kalbim kırıldı ve sinirlendim.Tahminen gözlerim sarı olmuştur.Evet olmuş.Çünkü diğerleri endişeli bir şekilde bize bakıyorlar.
"Ne kadar akıllısın sen öyle!"dediğinde daha da sinirlendim.Gözlerim dolmaya başladı.Daha fazla dayanamadım ve vampir hızımla oturduğum yerden kalktım.Tam gidecektim ki Kris elimden tuttu.
"Hey nereye gidiyorsun?"dediğinde daha çok sinirlendim.Yüzüne bakamıyordum.O yüzden Tao'ya baktım.Sinirimin yatışması için dudaklarını oynatıp 'Sakın ol.'dedi.
"Kris elini çek!"dediğimde benim inadıma bileğimi biraz daha sıktı.
"Mal bu ya hala anlamadı.Gerizekalı."dediğinde dayanamadım ve hızla ona döndüm.Bacaklarını bacaklarımla sıkıştırdım ve ellerimle omuzlarını tuttum.Salık saçlarım yüzlerimizi kapatıyordu.Ben sapsarı gözlerimle ona bakarken o daha çok sırıttı ve ellerini bel boşluğuma koydu.
"SEN KİME GERİZEKALI DİYORSUN LAN PİÇ!"dediğimde yüzündeki gülümseme çoğaldı.Tıslayarak boynuna yaklaşıyordum ki Xiumin beni belimden tutup Kris'ten ayırdı.
"Şşşt Bobo sakin ol seni kışkırtmaya çalışıyor.Sakin ol ve telefonuna bak."dediğinde biraz sakinleşmeye çalıştım beni bıraktığında birazcık kendime gelmiştim ama hala gözlerim sarı ve kaşlarım çatıktı.Hızla telefonumu çıkartıp mesajlara girdim.Kris'ten gelen mesajları görünce kaşlarım daha çok çatıldı.Ben mesajları okurken Kris gelip kollarını belime doladı.
"Benimle çıkar mısın ateşli melez?"dediğinde yüzümde istemsiz bir gülücük oluştu.
"Belki."dediğimde herkes 'Aaa naz yapıyor naz!'diye bağırmaya başladı.Çenemden tutup yüzünü yaklaştırdı.Burunlarımız değiyordu.Kalbim yine turlamaya gitti sanırım.En sonunda gözlerine baktım.Lanet!Yavru köpek bakışları!
"Lütfeenn🤗!"dediğinde dayanamadım be yüzünü ellerimin arasına alıp öpmeye başladım.Belimi daha çok sıktı ve beni kendine yapıştırdı.Etrafta kimlerin ne yaptığını unutalı çok olmuştu.Öpücüklerimiz git gide sertleşirken Chen kahkahalarıyla ayırdı bizi.
"Ahahahahah!Lan bi durun ahahahahahah."Chen'i omuzlarından sarsıp
"Ne güldün Chen yaaa.Gülme artık."deyip sarsarken zil çaldı.
"Hadi bakalım herkes sınıfa."dediğinde merakla Baekhyun'a baktım.
"Evet Bobo hepimiz aynı sınıftayız."dediğinde sevinçle Kris'e sarıldım.Hepberaber sınıfa gittik.Kris benim yanımda oturuyordu.Diğerleri de kafalarına göre takılmışlardı.Dersimiz kanmış.Lay ile birbirimize bakıp dudaklarımızı yaladık ve çak yaptık.Hocamız erkek ve çok yakışıklı.Benim kıskanç sevgilim beni dürtükleyip çatık kaşlarıyla "Hayır!"dedi.Zihnimi okumuş.Gönlünü almak için uzanıp yanağından öptüm.
"Aşkım ben ne diye bakayım şu tipik hocaya.Sen bin basarsın o hocaya."
"Basarım tabi kızım."dedi ve boynuma öpücük kondurdu.Biz kendi dünyamıza dalmışken aradan ince bir kız seslendi Kris'e.
"Sen söyle bakalım karizmatik çoçuk.Ne düşünüyorsun kan hakkında?"dediğinde kıza baktım.Kris de benim baktığım kıza sırıtarak bakıyordu.Hoca niye birşey demiyor?diye düşünürken Kris kıza el salladı ve kızda ona öpücük yolladı.Luhan bana birsüre baktıktan sonra sinirlendi ve
"Oha Kris düğününüzde benden."dediğinde arkadına dönüp Luhana baktı.
"Derken?"
"Oğlum malmısın?Yanında senden ilgi bekleyen bir sevgilin var ama sen gitmiş elalemin kızıyla flörtleşyon."dediğinde Luhan'a "Sus!Ben ondan ilgi milgi istemiyorum."dedim.Kris bana döndü ve elimi tuttu.Bende hemen çektim.Kolunu omzuma atıp beni kendine bastırdı ve yanağımdan öptü.
"Bana bak bakayım.Sen kıskandın mı beni?Ya ama ben seni yerim."diyerek yüzünü yaklaştırıp yanağımı okşadı.Etkileneyim diye bilerek seksi sesiyle fısıldıyor bana.Pislik!Ellerimi göğsümde birleştirip omuz silktim ve ondan uzaklaştım.
"Önüne dön Kris.Dersteyiz."dedim.Bekle Kris bekle.He o kızıda ayrı bir yolacağım.Sen kimsin de benim sevgilime öpücük atıyorsun?Göreceksin sen.Kara bulut gibi çökeceğim üstünüze.Yani kısaca;
YEDİM SİZİ!
Evet sevgili okurlar.Bu sefer EXO'lu,melezli birleyler yapayım dedim.Nasıl olmuş siz karar verin.Hadi bakalım oylarınızı ve votelerinizi bekliyorum.Hepinizi saranghe💓
ŞİMDİ OKUDUĞUN
LANET MELEZ
Vampiri"Bir porsiyon bela sipariş ettiğimi sanmıyorum."diyerek kapıyı yüzlerine kapattım ve salona geçtim.Koltuğa yayılıp televizyon izledim.Tam 'işte bu!'diyecektim ki kapıda fısıldaşmalar duydum. "Kris yardım et.Kapıyı açmıyor." Ne Kris mi?Hassiktir!