43📣

1.2K 125 16
                                    

Sexy J- hope👏: Какво правите бе хора? Навсякъде откривам чорапи!

Mama Jin💜: Чорапи ли?

Leader💚😋💚: Твой са си. В отделна стая от нас си.

Sexy J- hope👏: Знам! Точно за това се учудвам! Пълно е с чорапи: под леглото, в банята, на масата, на стола, в хладилника!

Tae Tae 👽: Духове!!!

Suga🌈: Минало е покрай духове...

Kookie🍪:

Leader💚😋💚: Шуга гледа все едно си му изял десерта

К сожалению, это изображение не соответствует нашим правилам. Чтобы продолжить публикацию, пожалуйста, удалите изображение или загрузите другое.

Leader💚😋💚: Шуга гледа все едно си му изял десерта.

Tae Tae👽: Започваме да играем игра за бенг бенг. Ако мръднеш ти ще има бенг бенг. Отново да е лято да си бича айляко. Ще карам ламборгини по червените килими.

ChimChim🐰: Чим влизе тук и текста си дописа преди да дойде шиша. Здравата ще ги нанизва. Моята любов преизва. Битка на титани мале тая к'ва ше стане. Щото като стане най- много да ме хване.

Mama Jin💜: Какво за бога?

Sexy J- hope👏: Няма джаро, няма маро дай ми киселото млякo- F1sprint...

Leader💚😋💚: К'ъв е тоя бе?

Kookie🍪: Не знам, но се притеснявам.

Mama Jin💜: Speed monster twerk, spee- speed monster twerk расклати го, расклатиго давай, давай good luck.

ChimChim🐰: Шуга трябва да twerk-   ва.

Suga🌈: Никога повече!!!

Kookie🍪: Хайде пак рап батъл!!!

Sexy J- hope👏: Айде!

Leader💚😋💚: Шуга винаги ще е първи!

Suga🌈: Няма тук, няма там, няма няма да ти дам. Ева би ме предпочела пред Адам. Да го дам, да не го дам, к'во ще кажеш бе мадам. Ако искаш много бързо да те изненадам it's a dick in a box oh what a surprise. The only thing you wanna say is very nice.

Mama Jin💜: ЛоЛ... Шуга чупиш скули!!!

Leader💚😋💚: Добре дошъл в Сеул братле, ние сме от леките. Цял ден на плажа се закачаме с каките. Слънцето докат' пече няма да се мръднеме. Може да ги вадиш от хладилника бирите. Хавлиите опъваме, чадърите разтягаме под сянка с ментата, картите раздаваме!

Sexy J- hope👏: ОСВ свивам зад цайски се прикривам, мразя математика, но обичам да рапирам. Вече мина модата на ламборгини, как ше го палим мале, мале. Как ще го слагаме мале, мале. Как ще го лъжем мале, мале.  Ето го Джин влиза с новия speed monater twerk. BITCH!!!!

Tae Tae 👽: Хора това стана цяла песен.

ChimChim🐰: Ако ги подредим от 1 до 4 ще стане най- яката песен.

Kookie🍪: ДА! Първо това на Джин, после на Джуни, следва на Шуга, Хопи и накрая пак на Джин.

Leader💚😋💚: Срам ме е от това, което се получи...

Suga🌈: Все едно го е писал няк'ъв "гений".

ChimChim🐰: Това ще ще новия ни хит за 2017!

Чат с кретени ~ ∆ BTS ∆~Место, где живут истории. Откройте их для себя