Mama Jin💜: ТАКА ЗАБРАНЯВАМ ДА СЕ ИГРАЕ С КОЛЕДНИТЕ ТОПКИ!!!
Suga🌈: А с обикновени може ли 😏😏😏?
Tae Tae 👽: АХ ТИ ПЕРВЕРЗИОООООО!¡!¡!¡
Sexy J- hope👏: Нищо не е станало, маминка.
Mama Jin💜: Колкото и да ме радва това "маминка", не успокоява нервите ми!
Kookie🍪: Казах ви, че е лошо да играем със стъклената украса за елхата -.-
ChimChim🐰: Начи... Не знам :) Беше яко... Докато не я изпуснахме на пода :")
Leader💚😋💚: Просто... Няма да питам за някой неща, който видях...
Tae Tae 👽: Кое от всичко?
Leader💚😋💚: Защо Йонги беше хванал ледена висулка, "помпаше" я все едно му е мъжеството и пръскаше мръсната разтопена вода из хола... (Реални случки от училище ХД .... 8"а" сме най)
Sexy J- hope👏: Пф 😂😂😂😂
Suga🌈: ТОВА Е- АЗ СЪМ ЛОШ ЧОВЕК С ПРЕКРАСНИ НАМЕРЕНИЯ- СЪС МЕНЕ- ЗЛЕ, БЕЗ МЕНЕ- ПО- ЗЛЕ, НЯМА СПАСЕНИЕ...
Mama Jin💜: Уат?
ChimChim🐰: Бейб, какви ги дрънкаш?
Kookie🍪: Прав си, лош си.
Suga🌈: ЛОШ СЪМ, КЪСНО Е ДА СЕ ПРОМЕНЯМ, ТРУДНО Е ДА СИ ДО МЕН, И СИ ПРАВ ДА СИ ТРЪГНЕШ!!!!
Leader💚😋💚: Три пъти кръсти се и Бог да помилва! Амин!
Tae Tae 👽: ВИЖДАТЕ ЛИ, ЧЕ НЕ СЪМ АЗ СТРАННИЯ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ChimChim🐰: Шуга... Не знам какво ти става, но... Няма да си тръгвам.
Suga🌈: САМО ЗНАЙ, ЧЕ ЩОМ СИ С МЕН, ЗВЯРЪТ В МЕН Е УКРОТЕН, И АКО ТЕ УХАПЕ, ТО Е ОТ ЛЮБОВ!!!!
Mama Jin💜: Цак- цак! Кса- кса! Айди на масите! Ръцете гореее, не ви чууувам!!! ПАЙНЕРА Е ТУКА Е КОЧКИИИИ!
Kookie🍪: . . .
Sexy J- hope👏: Ам... Окей?
Leader💚😋💚: Казах аз на мениджъра, че ще се чалнем, но той нееее, ще сте си окей...
Tae Tae 👽: Вярно... Искам месо...
Sexy J- hope 👏: Яж Кукстър :)
ChimChim🐰: БЕЗ КАНИБАЛИЗЪМ В КЪЩАТА!!!
Suga🌈:
Mama Jin💜: После фенките ни оправдават, че не сме гейове 😂😂😂 Каква заблуда!
Leader💚😋💚: Уаааау! Джонгхюн и Темин яко се раздават... Джини, ние защо не сме правили така?
Sexy J- hope👏: Защото не сте толкова сексави 😎
ChimChim🐰: Аз... Уау... Не знам какво да кажа...
Tae Tae 👽: Бях забравил как подуших Чим... Миришеше на бонбонки 😗😗😗
Suga🌈: Хсссс той си е мой извънземно!!!! Дори да мирише на дъгички, нямаш правото да си толкова близо!
ChimChim🐰: Ой Шугииииии ;* <3
KAMU SEDANG MEMBACA
Чат с кретени ~ ∆ BTS ∆~
HumorТе са международни идоли. Те са желани от милиони момичета. Те са умни, забавни и красиви. Те са BTS. А това са техните "смислени" чатове... #1 in Humor 05.07.2018 Корица: @sadreamer_01