"Kader konuşunca insan susarmış."

90 8 3
                                    

Hayatta bazı kızlar babalarına çok düşkün olurlar...
İşte Buket'de öyle bir kızdı.
Buket 7 yaşındaydı babasıyla çok güzel günler geçirirdi. Onun tek hayali hiç büyümeyip hep 7 yaşında kalması babasıyla vakit geçirmesiydi.Ama Buket büyümüştü ve hiç beklemediği anılar,acı anılar yaşamıştı...
Babası Buketten nefret ediyordu fakat  bu buketin düşüncesiydi.Buketin dersleri çok düşüktü ama bu ailesinden kaynaklanıyordu...Huzursuzdu hepsi.
Buket çok üzülüyordu buna.
Buket hergün günlük yazar hiç ertelemezdi bunu.
Hep ailesini yazardı. Buket hayatında hiç aşık olmamıştı. Buket'in babası işinden dolayı tayin istemişti. Artık İstanbula yerleşmişlerdi buket 10.sınıf olmuştu.Oturdukları şehiri çok beğenmişti buket fakat daha önce küçük bi şehirde oturduğu için bu şehir onu tedirgin ediyordu tek başına dışarı çıkamıyordu mesela...
Akşam babası eve geldiğinde buket babasının yanına gitti ve hoşgeldin dedi babası bukete cevap vermemişti.
Hatta buketin yüzüne bile bakmamıştı. Buketi çok üzüyordu babasının bu hareketleri.
Buket"ben yanlış bişey yapmadım ki babam bana neden böyle davranıyor"diye düşünürdü hep.
Geç olmuştu, gece yine kötü geçmişti kavga gürültü,artık odasına çekilme vakti gelmişti..Buket odasına geçti.Günlüğüne sarıldı sayfalarca yazdı... Uyuyakalmıştı,okadar yorgunduki ruhen ve bedenen...
Kızım diye bir ses geldi buketin kulağına annesiydi. Okula geç kalacaksın ilk günden hadi kalk dedi.
Buket sızlandı,yatağında doğruldu ve annesine sarıldı. Gözleri her sabah olduğu gibi bu sabahtan şişti.Geceleri canı yanıyor ağlıyordu. Kalktı buket üstünü giydi kahvaltı yapmadan evden çıktı. Okulun önüne gelmişti.Mutlu gibiydi de değil gibiydi de duyguları karışıktı.
Çok heycanlanmıştı. Buket okula girdi herkes ona bakıyor gibi hissediyordu ne de olsa ilkti... Buket sınıfını öğrendi zil çalınca sınıfına çıktı ve boş bir sıra bulup oturdu. Yanına biri yaklaşmıştı buketin,yanına oturdu."Merhaba küçük hanım demek yenisin sen ha"dedi Biraz sert ve alaycı biçimde.
Buket korktu biraz "evet yeniyim adım buket,sen kimsin" dedi. Barış bende"buralar benden sorulur" dedi. Elini kaldırım etrafı gösterirken. Ve yanlarına yakışıklı uzun boylu mavi  gözlü çocuk yaklaştı adı Buğraydı."Barış kızı rahat bırak" dedi. Barış çıktı sınıftan."Merhaba Buket ben Buğra tanıştığıma memnun oldum.Barış sıkıntı çocuktur bi sorun olursa bana söylemen yeterli."dedi ve uzaklaştı buketin yanından. Buket biraz olsun rahatlamıştı ama "bu çocukla işimiz var anlaşılan" dedi kendi kendine. Buket okuldan çıkarken barış yolunu kesmişti buketin...

KADERİMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin