Drogi pamiętniku Jestem Kim mam 14 lat , choruje na niepowodzenie w życiu jezeli wogule coś takiego jest, ludzie mnie nie nawidzą tak samo jak ja nie nawidze tego świata . Postanowiłam założyć ten pamniętnik żeby to wszystko z siebie wyżucić.
Czasem myśle ,że nie ma już dla mnie ratunku, ze nic dobrego w życiu już mnie nie spotka. Staram sie być dla innych miła , lecz inni mnie ignorują niewiem czy robią to specjalnie czy coś ,co we mnie im sie nie podoba. Może wyglądam jak ta kobieta z horru co sni mi sie każdej nocy, ale chyba nie ,możliwe, ze to dla tego, że nie mamy za dużo pieniądzy . Mam siostre Maje ale sie wyprowadziła do innego kraju (nie mam znią kontaktu )ma męża .Ja jakoś nie mam szczęścia do chłopaków , nawet nigdy sie nad tym nie zastanawiałam.Mieszkam sama z mamą( Violetta) , mój tata (Greg) pracuje gdzieś daleko, w jakiejś firmie (przyjerzdża raz ma cztery miesiące) Mam jeszcze babcie i dziadka od mamy strony. Zawsze bałam się mówić mamie o moich problemach itd. niewiem czemu . Zawsze wyżalałam się babci to była taka moja przyjaciółka. A właśnie ogulnie nie mam przyjaciół kiedyś mniałam nazywała się Jessica ale nagle nasz kontakt niewiadomo jak urwał się. Narazie mam wolne ale niedługo zaczyna sie ta pii * szkoła .
CZYTASZ
"Szczęście Istnieje,,
Short StoryJest to opowiadanie o pewnej dziewczynie( o imieniu Kim ) ,której cały czas nie powodzi sie w życiu , ale jednak te szczęście gdzieś glęboko w niej istnieje.