Hoofdstuk 1

87 6 5
                                    

Eindelijk kon ik vertrekken. Voor als je me nog niet kent mijn naam is Leija. ik heb magie en heb mijn ouders nooit gekend. ik heb een zware tijd achter de rug maar Merlin heeft me onder zijn hoede genomen.
-------------------------------------------------
Eindelijk ik kom aan bij de grens. Merlin heeft gezegd dat ik zo door de border heen kon. Nu denk je vast wie is Merlin? Hij is een tovenaar en een soort van mijn vader hij heeft me van de straat geplukt en me verzorgt. Hij is de enige die me niet teleurgesteld heeft.
Maar ik was dus onderweg naar het winkeltje waar ik de ingrediënten moest halen ik mocht in het dorp verblijven als een soort vakantie. Maar toen ik het winkeltje in wilde lopen botste ik tegen iemand op het was een blonde vrouw. Ze verontschuldigde zich en ik ook ze zei dat ze Emma heette en ik vertelde mijn naam toen ik haar de hand schudde voelde ik een schok door me heen gaan.
------------------------------------------
Pov Emma
Toen ik haar hand schudde ging er een schok door me heen. Ze kwam me heel bekend voor ze had de lach van Neal er kwam een gedachte in me op maar probeerde het snel van me af te schudden. Het kon niet waar zijn. Ik liep snel Door naar huis mijn moeder en vader zaten op me te wachten er zou een familie diner plaatsvinden in Granny's.
--------------------------------------------------------
Pov Leija
Ik liep maar snel door want ze begon me een beetje aan te staren en het werd een beetje akward. Ik liep de winkel in en kocht wat ik nodig had niet de meest normale spullen maar ik was al wel wat gewend. Mijn maag begon te knorren dus ik zocht een tentje om wat te eten. Ik zag een restaurant genaamd Granny's ik stapte naar binnen en tot mijn verbazing zag ik Emma weer met een paar andere mensen. Ik viel haar ook op en ze kwam lachend naar me toe 'ik uh ik wist niet dat er een feestje gaande was uh sorry' stamelde ik. Ze zei dat het niets uitmaakte en dat ik op de goeie plek was ik bedankte haar en liep snel door naar de bar om wat te bestellen. In mijn ooghoek zag ik dat Emma de hele tijd naar me keek met een jongen die wat jonger was dan ik. Ik probeerde het maar te negeren en nam mijn eten aan en ging maar zitten aan de bar om nog meer gesprekjes te vermijden. Toen ik halverwege mijn maaltijd werd aangesproken.

The Broken GirlWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu