Pov Leija
Ik keek op en zag een jongetje van 13 jaar, hij heeft bruin haar en lieve glimlach. Hij lijkt een beetje op Emma ik neem aan dat hij haar zoon is. Hij groet me en ik groet hem terug 'Hoe heet je' zegt hij verlegen. Ik antwoord Leija en blijkbaar heet hij Henry hij begon me een beetje aan te staren en ik vroeg wat er was 'ik uh vroeg me af of je wat te drinken wilde' stamelde hij ik glimlachte en zei ja graag maar ik betaal ik vroeg wat hij wilde drinken. Een paar minuutjes later zaten we aan de warme choco met kaneel blijkbaar is het ook zijn favoriete drankje. Emma kwam naar ons toe gelopen en wilde me aan de rest van de familie voorstellen. Maar even voor de duidelijkheid ik ben het niet zo van nieuwe mensen leren kennen dus ik was niet te enthousiast. We liepen naar de familie toe en ze stelde zich voor een man begroette me als eerst 'hey mijn naam is David' ik zag ook een vrouw staan en ze heette Snow white en een andere vrouw die Regina heette en een man die me deed denken aan een piraat want zijn linkerhand was een haak. Het zou me niks verbazen als hij haak zou heten. Na nog een half uur gepraat te hebben werd het opeens stil. De familie Charming had me uitgenodigd voor een etentje en ik knikte maar ja want gratis eten wie wil dat nou niet! Om ongeveer 11 uur wilde iedereen naar huis gaan maar wat ik me net bedacht was dat ik geen slaapplek had. Ach ja dan maar in het bos niet dat het raar is ik heb wel vaker geslapen in het bos dus zo erg was het niet mooie sterrenhemel, dierengeluiden en niet te vergeten ik was alleen! Ik liep Granny's uit en liep naar het bos toe ik zag een hoge boom en klom erin en wat ik daar aantrof was prachtig een mooie heldere sterrenhemel en de boom was een soort van uitgehold. Ik had een idee en zwaaide met mijn hand en de boom werd een soort van huisje. Schrik niet ik ben niet vervloekt ofso ik ben geboren met magie en niet zo'n beetje ook maar eigenlijk gebruik ik het bijna nooit. Met de trainingen die Merlin je gaf was het ook niet nodig ik was net zo lenig als een aap kon net zo goed zwaardvechten als een pro en met boogschieten leek ik Robin Hood. En ik weet wat het is maar ik denk dat mijn instinct versterkt is sinds die trainingen ik voel het als er iets niet klopte als iemand tegen mij liegt zie ik het in zijn of haar ogen. Ik besloot maar om te gaan slapen nou welterusten zei ik tegen mezelf.
JE LEEST
The Broken Girl
AdventureEen meisje dat niets vermoedend naar een dorp genaamd storybrooke word gestuurd en als ze achter iets komt verandert haar leven voorgoed.