Hoofdstuk 5

47 5 3
                                    

Pov Emma
We begonnen maar ik had al gauw door dat ze niet zou winnen. Het duurde niet lang en ik had al gewonnen en ik even snel naar haar pols die nu open en goed zichtbaar was. Mijn ogen werden groot en ik moest even naar adem happen ik zag wat ik hoopte te zien maar ik zag ook veel littekens.

Pov Leija
Toen Emma naar mijn pols keek werden haar ogen groot en hapte ze naar adem ik had zo'n reactie enigszins verwacht want een tiener met zo veel littekens kan niet goed zijn. Ik gaf haar even wat tijd om weer rustig te worden.

Pov Emma
Ze gaf me wat tijd om weer rustig te worden dat vond ik fijn. "Eh waar heb je al die littekens vandaan" ze keek me aan zonder emotie en antwoordde "niet iedereen heeft zoveel geluk" ik was verward door dat vage antwoord ze zag mijn niet-begrijpende gezicht en zuchtte.

Pov Leija
Ik kon aan haar gezicht aflezen dat ze veel vragen had maar me ook niet begreep. Ik probeerde het anders te verwoorden "voornamelijk pesterijen van toen ik klein was" en ik lachte want eigenlijk kon het me niet schelen. Wat gebeurd is is gebeurd.

Pov Emma
Ik had zoveel medelijden met haar mijn jeugd was ook niet makkelijk ik ben achtergelaten door mijn ouders ik had niemand maar lichamelijk heb ik er niks aan overgehouden en ten slotte ik heb mijn ouders weer terug. Ze moest bij ons komen wonen ik kon het niet aan om haar in de bossen te zien slapen "ik zou het erg op prijs stellen als je bij mij kwam wonen zolang als je wilt dan kunnen jij en Henry vaker met elkaar optrekken"

Pov Leija
Wow! Wat! Ze bood me een kamer aan. Ik was verbaasd maar liet niks merken ik was aan het denken of ik het wel zou moeten doen. Maar het zou leuk zijn dat ik met Henry zou kunnen optrekken en als het niks was ging ik gewoon terug naar mijn vertrouwde boom. Ik knikte ja en ik zag dat ze blij was met mijn antwoord.

Ja wat heeft ze nou gezien en wat betekent het en jeej Leija maakt vrienden soort van maar ik vroeg me af wat jullie erin zouden willen zien want ik zie dat steeds minder mensen mijn boek lezen want dat vind ik echt jammer. Het is pas het begin van het boek en je kan niet verwachten dat er gelijk iets dramatisch gebeurd maar toch bedankt en ik zie jullie snel weer
Ps vergeet niet te voten en een reactie achter te laten

Je hebt het einde van de gepubliceerde delen bereikt.

⏰ Laatst bijgewerkt: Apr 23, 2017 ⏰

Voeg dit verhaal toe aan je bibliotheek om op de hoogte gebracht te worden van nieuwe delen!

The Broken GirlWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu