Hoofdstuk 3

57 5 7
                                    

Ik werd wakker door het mooie vogelgezang en een prachtige blauwe lucht. Ik keek op mijn mobiel hoelaat het was. 5.30 mooie tijd om te gaan trainen ik klom naar beneden en zette wat spullen neer zoals mijn boog,zwaard en een paar schietschijfjes. Ik deed mijn blinddoek om en begon te schieten eerst voor dan links,rechts en achter. Toen ik mijn blinddoek af deed en naar de schijven keek was alles raak dus ik was tevreden. Daarna begon ik een beetje te rennen en over allerlei boomstammen te springen een soort warming-up daarna gleed ik op de grond en pakte mijn zwaard. En ik begon tegen een boom aan te slaan en deed alsof het een echt gevecht was want ja als het erop aan komt moet je voorbereid zijn. Ik was klaar en klom mijn boom weer in en hoorde mijn telefoon trillen. Ik nam op en hoorde aan de andere kant de stem van Henry. 'Hey' zei hij 'hey' zei ik terug
'Ik vroeg me af of je voor het etentje in het bos wilde wandelen een beetje praten' ik kreeg een lach op mijn gezicht en antwoordde tuurlijk lijkt me leuk 'oke tot dan' zei ik en hing op. Ik ging mijn hut een beetje opruimen want ja dat moet ook gebeuren. Toen ik klaar was trok ik schone kleren aan want tijdens de training werd er wel eens wat vies en met wel eens bedoel ik altijd. Ik klom uit mijn boom en zwaaide met mijn hand en het veranderde weer in een normale boom want als mensen wisten dat ik hier sliep had ik wat uit te leggen en daar had ik geen zin in.

Pov Henry
Ik liep naar het begin van het bos en wachtte want ik was al wel 10 minuten te vroeg voor de afgesproken tijd. Ik had er echt zin in ik vind Leija echt een tof persoon raar gezegd zie ik haar als een beste vriendin ik ken haar pas net en ik vertrouw haar nu al. En zij mij hoop ik tenminste. Ik schrok op uit mijn gedachte toen iemand me knuffelde ik keek op en zag Leija staan.

Pov Leija
Ik liep op hem af en gaf hem een knuffel normaal knuffel ik mensen nooit maar ik vertrouw hem. Toen we alweer een uur aan het wandelen waren ben ik veel meer over hem te weten gekomen dat hij bijvoorbeeld houd van lezen en films kijken. Maar hij heeft me ook iets vertelt over magie. In dit dorp zijn er blijkbaar een aantal mensen die magie bezitten waaronder zijn moeder Emma en zijn andere moeder Regina ja hij is de adoptie zoon van Regina. Ik was aan het twijfelen of ik moest vertellen of ik magie bezitte maar deed het uiteindelijk. Hij keek naar me  met  vol ongeloof. Ik liep naar mijn 'boom' en zei 'hier slaap ik' hij begon te lachen en zei dat het niet waar kon zijn. Ik zwaaide met mijn hand en de boom veranderde in een hut en hij keek me met een open mond aan. Ik klom naar boven en schreeuwde kom je nog. Hij bekende dat hij geen goeie klimmer was en ik zei dat ik hem ging helpen dus teleporteerde ik hem naar boven. We zaten samen een beetje te praten en te lachen toen ging zijn mobiel af en hij nam op.

Pov Henry
Ik nam mijn telefoon op en het was mijn moeder 'hey mam' zei ik 'hey Henry  zou jij Leija willen ophalen voor het etentje' ik begon te lachen 'eh mam ik ben nu bij Leija en we komen eraan' zo hing ik mijn telefoon op.

Pov Leija
"Dus we moeten naar je huis toe?"
Henry knikte  en ik teleporteerde ons weer naar beneden en zo veranderde ik mijn hut weer in een boom en liepen we het bos uit.

The Broken GirlWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu