Divný sen 1.část

96 6 0
                                    

~ Lucka. Má nejlepší kamarádka. Něco jako mladší sestra. Jediný člověk, kterému věřím na 100%. Málo kdo mi rozumí tak, jako ona. Sem tam chodíme do kina a nakupovat. Někdy u ní přespím.

S Luckou jsem se domluvila, že se sejdeme v pátek ve tři hodiny u ní doma. Půjdeme nakupovat a potom do kina na horor Skryté zlo. Psaly jsme i jednomu klukovi, kterého mám ráda, ale ten opět odmítl. Obě jsme to vzdaly. Ráno mě mamka vzala do HK, když jela do práce na ranní směnu. Po obědě jsem si připravila věci s sebou a za deset minut tři hodiny jsem vyrazila. Došla jsem před dům, ve kterém bydlí Lucka a zazvonila. Po chvíli otevřela, nechala jsem si věci u ní v pokoji a šli jsme do Futura. Cestou jsme si povídali o klucích, o tom, co budeme dělat večer a chtěly jsme vymyslet něco, co bychom provedly jejímu bratrovi. Prošli jsme většinu obchodů a šli do Tesca koupit jídlo a pití. Koupily jsme si CocaColu jako vždy a lays strong. Potom i pendreky a skittles. Vše jsme daly do tašek a šli do kina. Sedly jsme si na svá místa a čekaly, až to začne. Začalo deset minut reklam a potom konečně film. Bylo tam pár scén, při kterých jsem se hrozně lekla. Chtěla jsem, aby ten kluk neodmítl a já se k němu mohla schovat. Nikdy se tak nestane. Po kině jsme si v Tescu koupily hrozné víno, pečivo na snídani a další CocaColu. Oblékly jsme si bundy a šli k Lucce domů. Kousek od domu se mi zdálo, že za námi někdo jde, ale vždy, když jsem se otočila nikdo tam nebyl. Neřešila jsem to, ale to byla chyba. Chtěly jsme přejít cestu, když se u nás objevily tři postavy v černém a všechny měly kapuce. Na ústech jsem ucítila vlhkou zapáchající látku. Chtělo se mi najednou hrozně spát. Zavíraly se mi oči. Usla jsem.

Neopětovaná láska /short story// DOKONČENO/Kde žijí příběhy. Začni objevovat