"Dean Dean Dean.." sırıttı Amara."Senin olmayan şeylerden uzak dur."
"Bir dakika ne ?!"
"Senin mi yani ? Beni deli gibi istese bile?" Bunu neden söyledi bilmiyordu. Tanıştıkları günlerden itibaren biliyordu zaten bunu. Ama şimdi artık her kelimesi her cümlesi ağızından kolayca çıkabiliyordu işte.
"Yanlış yoldasın Dean."
"Bunu bana karanlığın kendisi mi söylüyor." Dean alayca kahkaha attı.
"Doğru söylüyorsun."
"İkimizde o yoldayız."
"Ne şanslıyız ama." Dean sırıttı.
"Tabi bana eşlik edersen."
"Bana eşlik etmen Castiel'in özgürlüğüdür. Ama hala ısrar edip kabul etmezsen, meleğin ölür."
Dean duraksadı. Onunla tanışmasından itibaren hep aynı şeyleri sunuyordu. İtiffak kurup dünyayı daha iyi hale getirmek. Onu resmen zorluyordu. Ve Dean hep kaçıyordu. Ama şimdi.. Bunu yapmanın zamanı artık gelmiştir ozaman. Boş boşuna da iblis olmamış olurdu. Görev Castiel'i kurtarmak değil miydi zaten.
"Kabul ediyorum."
"DEAN HAYIR!" diye bağırdı ilerden Cas.
Dean başını meleğe döndü.
'Özür dilerim' şeklide bakış attı.
"Ozaman anlaştık."
Amara elinle bir hareket yaparak Castiel'i buradan gönderdi.
"Yapacak çok şeyimiz var." diye sırıttı Amara.
Ve Dean ona tiksindirici bakışlarla bakmaya devam etti.
Castiel'in ağızından..
Nelerin olduğunu anlamayarak kendimi bir markette buldum.
Demek beni gönderdi. Hızlıca buradan çıkıp Sam'e ulaşmalıydım. Bir çözüm bulmalıydım.
Eve ışınlayarak, Bobby'nin karşımda uyuduğunu fark ettim.
Kanat seslerimden irkilip kanepeden fırladı."Merhaba." dedim her zamanki halimle.
"Aman tanrım Saaam! Neredesin buraya gel! "
"Neler oluyor yine."
"Cas ? "
"Kurtarıldın mı Dean nerede peki?" dedi Sam telaşlanarak.
"O.."
"Benim özgürlüğüm için Amara ile ittifak kurdu.."
"Onu kurtarmalıyız Sam!"
"HARİKA İLK SENİ BULMAYA ÇALIŞIYORDUK SIRA GELDİ DEAN'E SİZ İKİNİZ Bİ YERİNİZDE DURAMAZMISINIZ ?!"
"Sam sakin ol."
"Bir planım var."
"Ah evet doğru Dean'in de vardı. Şimdi bakar mısın haline ?! BİR YARATIĞA DÖNÜŞMÜŞ!"
"Lütfen sende kendinde kal olur mu ?"
"Aslında bakarsan.." başımı aşağıya eğdim.
"NE ? NE SÖYLE , ASLINDA BAKARSAN NE !"
Amaranın bana cehennemde ne yaptığını bilmiyorlardı. Daha doğrusu Amara ile Luciferin..
İşkence görüyordum..
Çatışıyorlardı. İkiside benden faydalanıyordu. Ama en çokta Amara.
Lucifer beden bulamadığından dolayı. Benimkini kullanmıştı. Bi taraftan Lucifer bi taraftan Amara.
Ve eninde sonunda..
Amara Lucifer'i öldürdü. Başmelek içimde öldü.
Evet öldü ama, artık bunu neden yaptıysa. Özünü bedenimin içinde bıraktı. Böyle bir şey mümkün müydü? Ve bu özündeki olan kötülük günler geçtikçe benim özüme karışyordu.."Yakında bi baş meleğin güçlerine sahip olacağım."
Meyaba hikayenin gidişatını biraz hızlandırmaya çalışıyorum çünkü fazla destiel anları yok şuanlık. Anlayışınzdan dolayı çok minnetarım iyi günler sjfbjajsja 😅💜
Stay alive |-/
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Pişmanlığın Sancısı (Destiel)
FanficGenç Winchester'ın Amara ile olan çatışmalardan etkilenen Castiel, büyük değişimlere uğrar. Ve değişen sadece o olmaz.