Archangels

236 19 10
                                    

"Ne demek bir baş meleğin gücünde olacaksın ?! Bu nasıl olabilir ?!"

"Lucifer içimdeyken Amara onu öldürdü ve özü içimde kaldı."

"Günler geçtikçe özü özüme karışacak."

"Ne? Bunu düzeltemez misin ?"

"Maalesef böyle bir şeyi ilk defa görüyorum ama belki bunu düzeltmeyi bilen biri vardır."

"Kim?"

"Gabriel."

"Gabriel mi?" Sam telaşlanarak eli ayağına dolaştı.

"Sam iyi misin bir şey mi oldu?"

"O hileci olan mı? Yüzlerce kere bana salı gününü yaşatan. Bu nasıl bir his sence bilir misin ?"

"Sam o benim abim."

"Her neyse ben duşa gireceğim sende abine ulaşmaya çalış."

"Pekala."

Sam hızlı adımlarla yukarı çıkıp banyoya girdi. Arkasını dönüp kapıyı kilitledi. Musluğu açarak suyu ayarlamaya çalıştı. Tişörtünü çıkarır çıkarmaz önüne Gabriel beliriverdi. Sam irkilip hafif bir çığlık attı.

"BURADA NE İŞİN VAR ?!" diye bağırdı yarıçıplak Sam.

"Sanada merhaba."

"Baktım Castiel beni çağırmaya çalışıyor, onu hiç yormayayım dedim."

"Ozaman Cas'in yanında gitseydin?"

"Aslında bakarsan.."

"Bu anı kaçırmak istemezdim."
Gabriel göz kırptı.

Sam gözlerini devirdi ve aşağıya inip Castiel'in yanına gitti. Gabriel de onu takip etti.

Castiel Gabriel'i görünce "Çağrılarıma bu kadar hızlı yanıt verebileceğini bilmiyordum." dedi heyecanlanarak.

"Hayır aptal kendim geldim." diyip sırıttı.

Cas hayal kırıklığına uğrayıp Gabriel'e buraya gelme sebebini açıkladı.

"Bunu turtadan kiraz ayıklamaya mi zannetin tabikide bunun geri dönüşü yok." dedi Gabriel.

"Tebrikler kardeşim bir başmelek olacaksın. Umarım babam bunu iyi karşılar."

Castiel umudunu yitirmiş bir şekilde koltuğa uzandı. Sadece başmelek değil şeytanın kendisi de olacaktı..Sam yanına oturdu.

Cas düşüncelerin arasında boğuluyordu.

'Dean iblis oldu. Bunu kim yapar. Neden yapar, nasıl.. Nasıl yapar ?!'

"Sam ?"

"Ne oldu Cas?"

"Cevaplara ihtiyacım var.

"Ne cevapları?"

"Dean neden ve nasıl iblis oldu? Bu nasıl mümkün olabilir?"

"Dean aslında-"

"Senin için iblis oldu.. Seni kurtarmak için yapmıştı."

"Ve uzun zamandır bizden bir sır saklıyordu. Kabilin mühre sahipti. Kendisi de ölünce mühür onu diriltip bir iblise dönüştürdü."

Cas'in aklı durdu.

'Bunların hepsi benim için miydi?'

"Cas bak.. Aranızdaki şeyi biliyorum. En baştan beri biliyordum. Sizi asla yargılamayacağim bunu bilmeni isterim."

'Tamam.. Dean beni seviyor.. Beni seviyor demek oluyor bu demi? Kahretsin ki o kadar körüm ki.. Bunu nasıl anlamazdım?  Yada o belli etmiyordu? Ama Sam bile fark etti. Ben nasıl fark edemedim ?! O hiç bir şeyi anlamasın diye ona hep dostça yaklaşıyordum. Oda aynı şekilde bana. Bunu tek taraflık sanmıştım. Uzaktan bakınca aşk'a mı benziyorduk?'

Castiel düşüncelerin arasından kurtulup bir ses duymuş gibi ayağa kalktı.

"Cas neler oluyor?" dedi Sam.

Castiel korkmuş şekilde "Dean bana sesleniyor."

"Bekle hemen gitm-" demek istedi Sam ama Cas çoktan gitmişti.

Cas Dean'in yanına vardığında Dean kanlar içerisinde yerde yatıyordu. Cas hızlıca yanına doğru koşup ensesinden kavrayarak onu ayıltmaya çalıştı.
Bunu işe yaramadığını fark edince "DEAN!" diye bağırdı.

Dean gözlerini zar zor açıp "Sorun yok." diye fısıldıyordu.

Castiel Dean'in yavaş yavaş iyileştiğini görünce içi rahatladı ve eve götürdü.

Bir kaç dakika ardından tamamen iyileşti.

"Bu melek dolu evde kalmak zorundamıyım?"

"Dean!"

"Ne var?!"

"Bunu sana kim yaptı ?" diye sordu Cas.

"Sizce kim olabilir?"

"Amara." dedi Dean koltuğa uzanarak.

"İntikamı asla bitmeyecekmiş gibi bir şey demiş gerisi bla bla blaydı.

"Buda neyin nesi şimdi? Bahsettiğin şey karanlık Dean biraz ciddi olur musun !"demiş Sam.

"Her ne boksa işte." diyerek başını koltuğa bıraktı.

"Bu umursamaz tavırların gerçekten çok rahatsız edici, günün birinde bunlar senin ölümüne bile yol alabilcek. Lütfen mantıklı düşünmeye başla artık." diyerek odayı terk etti Sam. Gabriel de kuyruğu gibi onu takip etti.

Ama Dean bu lafların üzerinde pek durmamıştı. Amara oynar oynar bırakır diye düşünmüştü sonsuza kadar onunla ilgilenecek hali yok ya.

Odada sadece Cas ve Dean kalmıştı. Cas Dean'in yanına oturarak iyice yaklaşmıştı.

Nasıl olsa Dean Castiel'i sevmiyormuydu? Yada daha doğrusu bir insan iken seviyordu. Şimdi iblis olmuştu duyguları hala aynı mıydı? 

Dean Cas e bakarak hafif bir tebessüm etti.

"Evet duygularım hala aynı meleğim."

Castiel dona kaldı.

"Ne?!"










Pişmanlığın Sancısı (Destiel)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin