Cum ai descoperit wattpad-ul?
Pe TPU, ma plimbam printre intrebari si am dat de una care cerea un site de literatura si asa am dat de magia Wattpad-ului. Cel putin pe atunci era magic.
Ce te-a facut sa incepi sa scrii?
Intotdeauna mi-a placut sa scriu, in generala imi speriam profesoara cu dimensiunea compunerilor pe care le scriam :)) Wattpad m-a determinat sa incep sa scriu cu adevarat. Imaginatie cred ca am avut dintotdeauna.
Ce te inspira atunci cand scrii?
Depinde, uneori o melodie, alteori starea pe care o am, o poza... sau pur si simplu scriu si inspiratia vine prin cuvinte.
Care ar fi cartea ta favorita din povestile tale?
Dangerous Love. Am depus mult efort si mi-am pus inima in cartea asta, indiferent de ce spun unele persoane. Habar nu aveti de cata documentare e nevoie intr-o carte cu asemenea subiect.
Lumea spune ca imi irosesc talentul, am si alte idei, zeci... de exemplu "Cheia Iadului" care cred ca e destul de originala dar nu ma atrage atat de mult ca DL, chiar daca mi-ar fi mai usor s-o scriu. Supranaturalul e genul meu preferat.
Care a fost prima carte citita pe wattpad?
Dark Drama.
Care ar fi crush-ul tau?
Mai, n-am neaparat in crush, noaptea cand lesin cu capul pe perna Harry Styles e :))
Cat timp stai pe wattpad?
Foarte putin din pacate. Nu prea mai am timp, uneori intru doar sa postez si noaptea cand nu am somn mai caut cate o carte.
Care este cartea ta favorita?
Nu ma pune sa aleg una, te rog :)) imi plac toate cartile pe care le-am citit, altfel nu le citeam :)) dar sa aleg una mai recenta, ador "Jocurile Foamei" si cam tot ce a scris J. R. R. Tolkien.
Daca ai fi un unicorn, ce fel de uniorn ai fi?
Sincer, nu-mi plac unicornii :))
Ador caii si cand ii vad cu chestia aia in frunte mi se pare aiurea :)) Nu stiu daca au existat sau nu dar asta e parerea mea :))
Cum ar arata baiatul perfet?
Nu i-am creat un prototip, altfel nu o sa il mai gasesc niciodata. O sa stiu cum arata atunci cand il voi vedea.
Mesaj pentru fani.
Ceea ce stiu si ei deja, ii iubesc enorm si le multumesc enorm pentru sustinerea lor extraordinara. Ei sunt motivul pentru care inca mai sunt pe Wattpad.
CITEȘTI
Interviuri cu scriitori
РазноеInterviuri cu scriitorii care au facut wattpad-ul sa fie si mai minunat.