Interviu cu bright_lady001

916 72 2
                                    

Cum ai descoperit wattpad-ul?

Vazusem un link pe facebook cu povesti si am zis de ce nu. Inainte nu le aveam cu cititul dar de cand am descoperit Wattpad-ul pot spune ca am devenit dependenta de citit.

Ce te-a facut sa scri?

Exista un motiv? uh, greu de spus. Am simtit nevoia sa o fac, era ca si cum exista ceva in interiorul meu si se zbatea sa iasa afara. Nu stiam ca pot scrie, dar mereu am avut o pasiune pentru asta si imaginatia m-a ajutat foarte mult. Scriu pentru mine, pentru a ma elibera, pentru a ma refugia in lumea mea.

Ce te inspira atunci cand scri?

Nu exista un lucru sigur. Ma inspira totul. Oamenii, vorbele lor, intamplarile ce mi se intampla zi de zi, subiectele pe care le vorbesc cu prietenii mei. Unele idei sunt luate din intamplari adevarate, iar alte idei imi vin atunci cand ascult muzica sau ma uit la poze. Intr-un cuvant, totul ma inspira.

Cum te-ai descrie in cateva cuvinte?

  Greu de spus. Sunt cu siguranta foarte intelegatoare, dar incapatanata. Nu las niciodata garda jos, ma apar mereu, am o minte nebuna de-a dreptul, arat rece la suprafata dar sunt foarte prietenoasa si sensibila. Bine, si nepasatoare, asta din cauza ca sunt prea sarcastica si ironica. Oh, am mentionat ca imi place sa fiu pe cont propriu si ca sunt rebela? :D

Daca ai fi un unicorn,ce fel de unicorn ai fi?

Unicorn? Uh, greu de spus. As vrea sa fiu unul alb sau crem, cu un corn magic si sclipitor. Mda, am innebunit. =))

Care ar fi crush-ul tau?

Nu am suficiente degete sa-i numar. Pai, primul ar fii clar Louis Tomlinson, urmat de toata trupa One Direction, iar pe lista mea urmeaza Orlando Bloom, Ian Somerhalder si Ross Lynch. ♥

Ce gen de carte preferi?

Prefer orice gen de carte, dar preferatele mele sunt cele Teen Fiction, Fan Fiction, povestile cu vampiri si cele fantastice / cu aventura.

Care a fost prima carte citita?

Dark. Am stat 2 nopti treaza ca sa o citesc, si-acum imi aduc aminte. Ce vremuri..

Daca ai putea sa schimbi ceva pe wattpad care ar fi acel lucru?

Plagiatorii. I-as zbura pe toti de pe site, si nu zic asta doar pentru ca sunt foarte des plagiata, ci pentru ca oamenii fura ideile altora la care au muncit. Stiu cum este sa fii intr-o pozitie ca asta si sa vezi cum altii isi bat joc de munca ta si isi asuma toate drepturile, ca si cum ar fii nu stiu ce genii. Spun de noi ca nu avem o viata sociala, cand ei sunt cei care defapt stau in fata unui calculator intrebandu-se de ce nu au si ei imaginatie.

Ce ai vrea sa devi peste cativa ani?

Chirurg. Mereu mi-am dorit asta. Ori chirurg general sau poate pediatru, asta este visul meu si oricat de greu mi-ar fi ma voi asigura ca asta voi devenii si voi munci din greu pentru asta.

Cat timp stai pe wattpad?

In jur de 2 ore, cred. Intru pe laptop doar ca sa raspund la intrebari si mesajele pe care le primesc dupa care si la comentarii, si scriu de pe telefon de obicei.

Care este cartea ta favorita?

Nu am o carte favorita. Dar in limba romana pot spune ca povestea mea preferata este 'My sister is crazy!' , iar in limba engleza sunt 'He's my master, I belong to him' , 'Pureblood Vampires' , 'The Bad Boy's Girl' si 'The Stripper'.

Cum ar arata baiatul perfect?

Pai cum am mai zis, baiatul perfect ar trebui sa fie imperfect. Nu m-a interesat mereu aspectul, dar as vrea un baiat cu un stil Indie, Hipster sau chiar si Punk. Sa fie protectiv si sa ma inteleaga. Sa nu isi bata joc de mine si sa nu ma judece. Sa isi petreaca noptile vorbind cu mine, sa vrea sa ma vada, sa ma tina in brate atunci cand plang si sa ma ajute sa trec peste perioadele mele grele. Nu vreau sa fie perfect pentru ca in felul asta ar fii prea plictisitor, sa ne certam din lucruri stupide si dupa sa ne para rau. Dar sincer, imi doresc sa ii fie frica sa nu ma piarda.

Mesaj pentru fani.

Voi ma intelegeti. Ati fost aici cand eu nu aveam pe nimeni. M-ati sustinut in certurile mele cu persoanele care aveau ceva impotriva mea si nu m-ati judecat. Stiti ca nu as plagia niciodata si nu aveti idee cat inseamna asta pentru mine, cat insemnati voi pentru mine. Imi sunteti cu totii prieteni si va multumesc pentru faptul ca imi cititi cartile si ca imi lasati cele mai minunate comentarii & mesaje. Va multumesc mult, si va iubesc pe toti. ♥

Interviuri cu scriitoriUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum