Cum ai descoperit wattpad-ul?
Măi mă crezi că nu-mi mai amintesc? Vorbeam cu o prietenă care mi-a spus că ar fi mai bine dacă cartea mea ar fi postată aici. Cred că atunci am aflat de el.
Ce te-a facut sa incepi sa scri?
Am început când eram într-o depresie. Sunt o fostă sportivă de performanță dar un accident m-a făcut să mă opresc așa că am încercat să spun oamenilor ce simt cu adevărat prin scris. Unii m-au înțeles alții nu.
Ce te inspira atunci cand scri?
Ce mă inspiră? Mă inspiră tot. Pot să scriu 10 pagini despre o floare, sau o vază. Totul constă într-o imagine vizuală, cel puțin pentru mine. Dar de obicei sunt inspirată de persoanele pe care le ca și modele în viață.
Care ar fi crush-ul tau?
Hmm.Pastrez pentru mine secretul.
Daca ai fi un unicorn,ce fel de unicorn ai fi?
Dacă aș fi un unicorn? Vai Doamne crede-mă nu m-aș adapta :)). Dar aș fi un unicorn aș fi unul alb. Cred...
Care a fost prima carte citita pe wattpad?
Dark,versiunea tradusa cred.Da,parca asta a fost.
Care este cartea ta favorita de pe wattpad?
Dark Revenge carte romaneasca si Psyhotic carte englezeasca(a nu se uita, nu facem reclama) .
Daca ai putea schimba ceva pe wattpad care ar fi acel lucru?
Probabil aș scăpa de ura dintre persoane, aș scăpa de invidie aș face ca totul să se rezume la cărți și prietenie între toți.
Mesaj pentru fani.
Fani? Cine are fani? Eu nu am deci nu am ce să le spun. În schimb am un mesaj pentru prieteni. Capul sus, orice s-ar întâmpla nu uitați că nu sunteți singuri. Nu ascultați de părerea celor din jurul vostru, voi sunteți cei mai importanți.
Vă mulțumesc mult pentru ce ați făcut pentru mine, nu am să uit asta niciodată, sper doar ca într-o bună zi să pot face și eu acest lucru pentru voi. Atâta timp cât voi îmi rămâneți alături, pot face orice. Știu asta, deci mulțumesc.
CITEȘTI
Interviuri cu scriitori
AcakInterviuri cu scriitorii care au facut wattpad-ul sa fie si mai minunat.