Interviu cu MrsClever

451 33 7
                                    

Cum ai descoperit wattpad-ul?

Aveam o poveste pe facebook si o cititoare mi-a zis de wattpad.

Ce te facut sa incepi sa scrii?

Sincer, scriu din clasa a doua. ce m-a făcut să scriu? nu știu. pur și simplu faptul că mi s-a părut interesant și pentru că aveam prea multă imaginație și nu aveam pe ce să o consum. cred.

Ce te inspira atunci cand scri?

Uneori o fotografie pe care o găsesc pe tumblr, alteori melodiile pe care le ascult, ori, pur și simplu, nimicul pe care-l văd atunci când deschid un document word.

Cum te-ai descrie in cateva cuvinte?

Cică câteva cuvinte, pftt. umm, sarcastică, leneșă, drăguță, răutăcioasă, bună, originală, în același timp și harnică și creativă. Mno, sunt într-o antiteză totală =))

Ce fel de unicorn ai fi, daca ai fi unul?

Unul care ar avea un fund vorbăreț, iar dacă ăsta s-ar băși *cuvânt urât, oops* să spună, N-AM FOST EU.

Care ar fi crush-ul tau?

AM PATRU CRUSH-URI PLUS ZAYN MALIK ȘI DUAAA, O GRĂMADĂ.

Care a fost prima carte citita pe wattpad?

Mno, nu mai știu. cred că Dark sau Niall Horan is My Hero. Nu mai stiu.

Care este cartea ta favorita?

Am mai multe, nu ma pot hotari.

Ce ai vrea sa devi peste cativa ani?

Scriitoare , poate regizoare, nu știu.

Daca ai putea schimba ceva pe wattpad , care ar fi acel lucru?

Să nu mai existe persoane care nu știu să scrie bine și să nu mai fie tipe care critică.

Mesaj petru fani, follow-eri, prieteni, ce vrei tu.

Mno, toți cei care au vorbit cu mine măcar o dată, sunt prietenii mei. Ii iubesc pe toți și mdaaaaaa, cam atât.

Interviuri cu scriitoriUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum