Gais , selja ni sapa ? Kim yeoshin ni sapa ? Diorang ni , orang sama ke ?
Btw gila ahh selja ni . Sanggup nak buat fitnah dekat jungkook . Dia taktahu ke fitnah itu dosa lebih besar dari membunuh .
Erm dia jauh tersasar ni . Semoga dia sedar apa yang dia buat tu .
Tapikan author nak gelakla . Selja ni orang apa ? Hindu ke ? Nama macam orang hindu *faceplam* .Erm si yeoshin tu pulak . Dengar cerita si yeoshin tu orang korea utara . Eh yeoshin ni psycho eh? Dia dah banyak kali nak bunuh kidol tapi tula , Allah tak izinkan dia membunuh . Semua rancangan dia tak jadi
Wait wait yang pasal ahli ladies code tu , dia yang bunuh kan? Gila la manusia ni . Otak letak mana ? Ka dia p makan dah otak dia ?
Ntah la author dapat maklumat dari wc dan yt hoho .
Btw dengar cerita , next target dia sekarang ni exo sehun .
Sm , please jaga exo dan sm artist yang lain .
To bighit dan company lain lain . Please jaga artist anda .
Haa lagi satu author dengar yeoshin ni tak boleh dengan kidol yang femes . Dia ni sapa hah sebenarnya ?
Erm maybe dulu dia pernah jadi kidol lepastu dia tak pemes maka terbubar la dia . Lepastu bila dia dah bubar dia marah , dendam . Sebab tu dia nk bnuh sapa yang pemes .
Please sedar diri , Allah lagi famous dan berkuasa .
Tapikam terfikir gal author . Yeoshin ni pangkat apa ? Silver ? Emas ? Perak ? Atau pangkat pemusnah hiburan ?
Hoho
Tak pelik ke ? Macam mana dia boleh pergi letak asid , gam , gunting dalam minuman atau makanan kidol
Gais gam ngn gnting tu author reka . Jangan marah 😗 amboi emoji . Macam mulut dato vida dah hahaha .
So army . Kita patut bersiap sedia dari sekarang . Kalau rancangan selja si anak hindu ops sorry tu berjaya . Maka army semua berada di keadaan yang berbahaya dan risiko tinggi .
Btw army . Ingat la pesanan author yang peloles ni haha
Jangan percaya apa apa rumors yang keluar dari all kpop mahupun korea boo
Tunggu keluar dari bighit atau bang pd hit man sendiri , ok?
Jangan ambil apa apa tindakan wahai army ku sayang .
Mari la berborak dengan author hoho . 😙
YOU ARE READING
Spring Day || BTS || COMPLETE
Random" hyung , hyung suka musim apa ? " " spring day " dari 7 tinggal 6 , dari 6 tinggal 5 , dari 5 tinggal 4 , dari 4 tinggal 3 , dari 3 tinggal 2 , dari 2 tinggal 1 Start; 1 march 2017 End; 14 january 2020