🔱due🔱

36 2 0
                                    



-----------

🔴Lynda szemszöge🔴
Megittuk a kávét és kikísértem Felixet.
Az auto mellett megálltunk majd így szólt:
-Tudom hogy nem ez a legmegfelelőbb mód de ugye adtam neked egy nyaralást.-nyelt egyet, a szemembe nézett és folytatta.
-Akkor még nem tudtam hogy van családod, ezért adtam csak egy jegyet. Többet nem tudok adni. Gondold át az ajánlatom.
Nem sürgetlek.
De igazán rád férne egy kiadós hosszú kikapcsolódás.- megérintette a vállam és megsimította a karom majd beszállt az autóba és elhajtott.





Pár nap múlva visszatértem a munkámhoz.
Szokásos napi rutinokba csöppenten vissza.
A sok papír, gépelés, a dolgozók nyilvántartása. Egyhangú monoton napi tehendők.

Éppen egy fejfájdalom csillapító után kutakodtam a táskámban, mikor kezem ügyébe került az a boríték amit Felixtől kaptam.

Kinyitottam, elmerengtem egy kicsit, majd az asztalomon hagytam és folytattam a munkám.

Szinte minden percben az ajánlaton gondolkoztam.
Két hét teljesen ingyen. Kubában. Azon a szép szigeten, ahol a tenger vetekszik a szépségében az égbolt kékségével. Ahol a tengerpart olyan fehér mint egy hajadon menyasszony ruhája.
Ahol a nap szinte mindíg perzseli a bőröd.
Ahová kislány korom óta el akarok menni.


Elhatároztam.

Elmegyek.

Két hét nem egy hosszú idő.
Marcos elég nagy már hogy felfogja a dolgokat.  Már hozzászokott a munkám miatt, hogy a mami folyamatosan távol van.

Felhívtam a számot.
Egy férfi vette fel a telefont. Feltételezhetően nem Felix.

-Hallló halló tessék itt Mauricio!
-Üdvözlöm! Lynda Grand vagyok. Felixxel szeretnék beszélni, ott van esetleg?- kérdeztem egy kis bizonytalansággal a hangomban
-Máris utána nézek a dama kérésére! Tartaná egy momentumot?
-Igen persze!

-Heee chicos!! (Hé fiúk)Ottan van Felixan a közelben?

Micsoda kiejtése van ennek a fickónak.

-Hallo itt van meg chica?
-Igen itt vagyok!
-Sajnálom de nincs most Felixan. Esetleg adjak át valami üzenet?
-Csak annyit legyen kedves mondani neki hogy kerestem. Rendben?
-Estimado bien! (Rendben hölgyem)Megmondom.Ciao!
-Visszhall!

Jesszusom micsoda ember volt ez. Relélem nem valami kelekótya balfèkkel volt dolgom ès megmondta Felixnek vagy ahogy ő mondta Felixan-nak hogy kerestem.

Kissé elkeseredtem, hogy nem tudtam vele beszélni.

Visszatértem a munkámhoz.
Éppen egy e-mailt küldtem el mikor csörgött a telefonom.

Egy ismeretlen szám.
Felcsillant a szemem, tudtam hogy Felix lesz.

-Szia Lynda! Neharagudj de nem volt alkalmas amikor hívtál. Mondd mit szeretnél. -egy kis pajkosságot és feszültséget éreztem a hangjában.
-Ohh szia Felix! Csak annyit szerettem volna mondani, hogy ááátgondooltam a dolgot, és, és úgy döntöttem hogy mégis csak szeretnék élni a lehetőséggel.
-Jajj de jo! Nagyon örülök hogy így döntöttél. Felejthetetlen élmény lesz. Esetleg elmehetek a házadhoz egyeztetni az úttal kapcsolatban?
-Öhm persze. Ma este hat óra?
-Ott leszek! Majd csörgök ha megérkeztem.
-Megbeszéltük. Szia!-köszöntem el tőle és már válszt sem várva le is tettem a vonalat.

Alig vártam hogy teljen az idő. Szinte tíz percenként megnéztem az órát. Pontban öt órakkor léptem ki az iroda ajtaján.
Bepattantam az automba és már úton is voltam az otthonom felé.
Szerencsére nem volt semmi féle forgalmi dugó a városban. Egy fél óra alatt haza is értem.

Csörgött a telefonom és kinéztem az ablakon.
Megpillantottam a már ismerős piros luxus terepjárót, és a belőle kiszálló Felixet.
Fehér pólója remekül kiemelte az izmos felsőtestét. Egy szaggatott nadrágot párosított hozzá. Szívdöglesztően nézett ki.
Intettem neki, hogy jöjjön be a házba.

Bevezettem a nappaliba.
Leültünk egymással szembe, és nekikezdtem a mondani valómnak.
-Szóval úgy döntöttem, hogy elmennék Kubába.
-Ez igazán remek döntés. Hogy jutottál el eddig a döntésig?
-Igazából, csak azért szeretnék, mert gyerekkorom óta szerettem volna eljutni Kubába. Meg ingyen is van, úgyhogy kapóra is jött.
-És neked mikor lenne jó, ha indulnánk?-rámcsillant a szeme
-Bármikor. Akár a jövőhéten is. Csak akkor melyik repülőtérre kell mennem? Vagy hogy legyen? És a szállás milyen lesz? És... -nem hagyta hogy befejezzem a mondandóm.
-Nyugodj meg. Én majd mindent elintézek. Vasárnap felhívlak és elmondom a tehendőid. Az indulás valószínű hogy Hétfőn lesz. A városi reptérről. -miközben beszélt csak arra tudtam figyelni, ahogy az ajkaival formázza a szavakat.
-Oké, oké. Könnyű azt mondani hogy nyugodjak meg. Ez lesz életem első nyaralása. Nagyon izgulok. El sem hiszem. Istenem. Végre teljesül a gyerekkori álmom.-ekkor egy könnycsepp folyt le az arcomon.
Felix letörölte majd megölelt. Szorosan magáhozhúzott. Az illata beférkőzött az orromba. Na jo Lyda ne ölelgesd tovább, mert beleszeretsz.
-Öhm.. bocsi nem akartalak ilyen sokáig ölelni.-váltam el tőle kissé zavartan.
-Semmi baj-s egy féloldalas mosolyra húzta a száját majd rámkacsintott.

Istenem miért csinálja ezt velem...?






Na drága olvasóim itt is van a kövi rész! Remélem testszik😊😄
Nemsokára jön a kövi rész😜 addig is legyetek rosszak😈😈❤️ Sæcï

Kuba, a salsa hazájaOnde histórias criam vida. Descubra agora