🔱quattro🔱

12 1 0
                                    

🔵Felix szemszöge🔵

Leszálltunk a gépről és már jött is az sms, hogy a többiek már a szálláson vannak.
Beszálltunk egy taxiba és elmentünk kicsit várostnézni. Lynda annyi de annyi üzletbe tért be, hogy 20 után nem számoltam tovább. Az egyik üzletbe kinézett magának egy királykék egyberuhát, ami kitünően illett a hajához, és még a szeme színéhez is jól passzolt. Megígértem neki, hogy vissza fogunk jönni a következő napokban csak menjünk már.Borzasztóan untam.

Estére megérkeztünk a szàllásra. Egy roppant exlusive hotelt választottam.
A vacsoránkat egy két személyes asztalhoz kértem, gyertyával, pezsgővel és tengeri herkentyűkkel.
Ahogy befejeztük a vacsorát, odamentem a recepcioshoz és kértem még egy szobát, magamnak.
-Szépestét kedves fiatal ember! Miben segíthetek?-kérdezte furcsa akcentussal a pult mögött álló, viszonylag ismerős,látszólag elég drogosnak kinéző férfi egy ilyesztő mosollyal párosítva.
-Hasonlókat!-bólontottam
-Várjon, várjon! Maga nem Felixan?-kiabált a fickó
-Halkabban már ember... Tudja maga, hogy mennyien vannak ebben a hotelben? Nem illik megzavarni mások pihenését.-csitítottam a pali ordibálásán. Tudtam, hogy a drogos bizniszből ismer.
-Jólvan, csak azt akartam mondani, hogy a múltkori anyag nagyon ütős volt. Csak így tovàbb ember.-ütögette meg a vállamat.
-Kösz. De viszont kéne még egy szoba, kb 10 perc múlva. Elintézed?
-Van nálad valami anyag, vagy bármi hasznos dolog?-kinyújtotta a kezét tenyérrel felfele
-Nesze itt van csak csináljad már-csaptam a kezébe egy kis zacskót és már mentem is vissza az étterembe.

Lynda már felállt az asztaltól és a táskájában matatott. Odamentem hozzá, derekára simítottam a kezem és magamhoz húztam. Éreztem hogy a teste megfeszűl, s nem tudja kezelni a helyzetet.
A derekára simítottam a tenyerem és indultunk is a frissen intézett szobánkba.

Hai finito le parti pubblicate.

⏰ Ultimo aggiornamento: Jul 29, 2017 ⏰

Aggiungi questa storia alla tua Biblioteca per ricevere una notifica quando verrà pubblicata la prossima parte!

Kuba, a salsa hazájaDove le storie prendono vita. Scoprilo ora