Chapter 3

3K 86 3
                                    


Сутринта се събудих от блясъка на слънчевите лъчи навлизащи през прозореца на стаята ми. Люк ме бе хванал така, че да не мога да стана. Побутнах го, но той ме прегърна още по силно.
Обърнах се към него и започнах да оглеждам лицето му много обстойно. Беше без  тениска, само по боксерки. Докато го гледах, се сетих, че не съм със същите дрехи като снощи. Бях облечена с една негова тениска, с която всяка вечер си лягах. Сутиена ми беше свален. Тоест Люк ме е преоблякъл. При мисълта за това лицето ми почервеня, нито едно момче не ме е виждала гола. Станах от леглото въпреки силната му хватка около мен, влязох в банята и измих лицето си. Слязох в кухнята и видях мама. Затичах се към нея и я прегърнах. Толкова много ми липсваше. Мама работеше много, постянно пътуваше и почти не я виждах. Миналата седмица ми бе обещала да прекараме съботата заедно.

- Какво ще правим днес, маме?

-Съжалявам, мила ,знам че ти обещах, но изникна спешен случай и заминавам за две седмици в Лондон. Сигурна съм, че Люк ще ти прави компания.
Люк , О, БОЖЕ съвсем бях забравила че снощи спа тук. Не ме рабирайте погрешно проблемът не е, че той спа  тук пробрема е, че  беше пуло- гол в едно легло с мен.

- Сутринта влязох в стаята ти за да те събудя, но не можах, бяхте толкова сладки !

- Мамо , знаеш че нищо не сме правели, нали?

-Аз нямам нищо против, Люк е добро момче. Добро утро Люк!
- Добро и на вас!

-Е, деца, аз тръгвам. Направете си закуска или обяд, каквото решите! И не забравяйте предпазните мерки!

- Чао , маме . Обичам те!

Мама дойде при мен, прегърна ме и ме целуна по челото. Взе куфара си и излезе през вратата .

- Добро утро, принцесо .

- Добро.

Люк седна на един от столовете в кухнята и започна да изочава тялото ми с поглед.

- Не са ли те учили, да не оглеждаш така, красиви момичета като мен.

- Ех, това самочувствие.
Извадих две купички, две лъжички, мляко и зърнена закуска. Сипах малко мляко и повече зърнена закуска. Подадох му купичките и той ги остави на масата. Сипах му кафе аз си налях портокалов сок. Взех едно хапче против махмурлук , чуствах се отватително от снощи, умирах от болки в главата. Изпих хапчето и седнах пред Люк. Закусихме, вече започнах да прибирам съдовете и телефонат ми звънна. Беше Ашли.

Sex GameWhere stories live. Discover now