Мина една седмица от както Люк предложи да ми дава "уроци" за сексуално неща . Ние бяхме просто приятели, най-добри приятели......с привилегии.
Днес след обяд щеше да е първият ни урок, у дома. Въпреки, че обичах Люк, не бях сигурна да ли трябва да му се доверя по такъв начин. Изобщо незнаех какво и защо го правя.А заплахите на листчета, не бях получавала освен онази която изчезна.
Просто реших да приема че някой се е пошегувал, дори и аз съм го правила.- Госпожице Лей, не внимавате в часа ми!
- Напротв госпожо- а жестоката истината е, че не знаех какъв час имах.
-Заповядайте тогава отпред и решете шеста задача.Без да знам какъв час имам и без учебник, станах от мястото си и минах покрай чина на Ашли . Тя буквално набута учебника в ръката ми и ме побутна напред.
Цареше огромна тишина, чуваха се само бавните ми стъпки докато вървях към даската. Учебникът беше по физика, значи щях да решавам задача, ужас.
Странното е, че реших задачата без да знам какво правя, но беше вярна. По-странен бе погледът с който ме погледна проклетата вещица по физика.Звънецът би, а аз се изстрелях към вратата, това беше последният час в последният ден от седмицата. Тръгнах към колата на Люк.
- Клара Ел Лей! Днес е първият урок, аз съм сигурен, че ти умираш от притеснение.
- Знам, че е днес но се надявах за отложим..- отговорих без да го гледам в очите.
- Защо се притесняваш, та ние сме най-добри приятели. А и няма днес да е първият ти път, спокойно!
- Добре, спирам с притеснението -Усмихнах се и той ме целуна по бузата.
Мина половин час откакто се прибрахме - Ядохме,преоблякох се и дори си взех душ, направих всичко възможно да забавя унижението си. Едва ли има човек който да е по зле в тези неща от мен....
- Е... ще започваме ли?-кимнах и седнах на дивана в хола.- Добре , целуни ме!
Приближих се до негои го целунах. Сложих едната си ръка зад врата му. След 2-3 минути се отдръпнахме.
- Добре, не беше толкова зле.
- Не беше зле ли? Това беше всичко което мога!
- Аз затова съм тук, за да те науча.
Сега да повторим, докато аз те наставлявам. Приближи се до мен, целувай врата ми докато стигнеш до ключицата, през това време пъхни ръцете си под блузата ми. Когато стигнеш до ключицата с език се върни нагоре, засмучи кожата докато не остане лилаво-червено петно. После захапи червеното петно, внимателно да не е много силно и прокарай езика си подутината. През това време ръцете ти не трябва да изоставят, движи ги нагоре - надолу и когато стигнеш до бедрата ми ги докосни съвсем леко с върха на пръстите си. Извади ръцете си, с едната хвани врата ми , а другата стисни тениската ми в юмрука си, като ме доближиш още малко до себе си. Целуни ме със страст, цялата страст която се крие в едно мило създание като теб. Вдигни ръцете си на нивото на гърдите ми и леко ме побутни към дивана за да ми покажеш, че искаш да седна. Сега седни в скута ми с лице към мен и постави устните си където поискаш. Добре, бързо схващаш.-каза го толкова запъхтяно, дали му бях подействала както той действаше на мен.- Сега да пробваме без да те наставлявам.Станах от него и всичко започна от начало. Прехапах устните си,знаеки какво ще последва толкова силно, че тръгна, малко кръв. Бях възбудена, мамка му.
Никой досега не ме е карал да се чувствам така. Но никога не съм и правила таква неща. Поставих една мимолетна целувка върху устните му, почти неуловима, минах откъм гърба му и плъзнах ръцете си под блузата му. Прошепнах нещо, изключително мръсно в ухото му, но същото време ме хвана през кръста и ме придърпа към него. Зениците му бяха разширени. Подлудявах го. И това ми харесваше. А до колкото виждах и на него. Целувах врата му, горещата кръв течеше по вените му, контрастираше с ледените ми устни. Захапах леко врата му, а той истена. Звукът, който излезе от устните му ме накара да настръхна. Пъзнах едната си ръка по гърба му и го удрасках с нокти. Свалих ръцете си от него и го блъснах към дивана, на който седеше предималко. Седнах върху него и отметнах косата си настрана. Целунах го и преместих бедрата си така че леко да се утърквам в подутината на дънките му. Той истена, аз ползвах тази слабост, за да пъхна езика си в устната му кухина. Продължих да местя бедрата си, когато той истена името ми, опита се да се отмести така че да стане от мен. Но беше твърде късно усетих как свърши в дънките си под мен още преди да стане. Сега единствено се виждаше в мокрото петно върху тъмно- синия цвят....Гледна Точка На Люк......
Клара ме възбуди, и то доста. Бях на косъм да свърша в гащите си, като някой децтвеник , какъвто очевидно не съм. И го направих почти си помислих че ще се сдържа и я отмести от мен но вече беше късно.
Никоя до сега не се е справяла толкова добре с това още от първия път. А съм учил толкова много кукчки да правят тези неща.Може и да е защото не съм правил секс от доста време. Около 2 седмици.
Мамка му почти ми стана жал за нея и за съдбата и но се осъзнах на време. Тя го заслужава заради баща си тя ще плаща неговите дългове. А аз този тътен няма да се влюбя няма да направя същата грешка.
...Гледна Точка На Клара...
Люк се върна при мен след десет минути, все още беше червен и задъхан.
- Еха...беше, беше доста добра.
- Уча се бързо, но и учителя помогна - и му смигнах, а той показа прелестните си бели зъби.
- Е, урокът свърши. Как си?
- Добре, щастлива съм, че направих нещо което невярвах,че ще направя.
- Щом свърших в гащите си значи си много добра, даже може и пари да изкарваш от това😂Ето....видя ли не беше толкова сташно. Следващият път даже няма да се притесняваш!
STAI LEGGENDO
Sex Game
Fanfiction#7 in Fanfiction 19.07.2018 #12 in Fanfiction 16.06.2018 #16 in Fanfiction 5.06.2018 #31 in Fanfiction13.11.2017 Тя, тя беше самото съвършенство. С чистота на ангел и умения на дявол, за които все още не бе подозирала. А той, той беше най- добри...