⭐️10⭐️

22.9K 1.7K 85
                                    

အကိုေလး သို႕မဟုတ္ ကၽြန္ေတာ္ခ်စ္ရသူ
အပိုင္း (၁၀)

☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆
ေက်ာင္း၀န္းထဲေျခခ်သည္ႏွင့္ သူစိမ္းမဆန္ခ်င္ဘဲ ဆန္ရေသာ ဆက္ဆံေရးသည္...
တစ္ေန႕ေတာ့ အကိုေလး ျပန္ရုပ္သိမ္းဖို႕ေမွ်ာ္လင့္မိပါသည္။
ေဘာင္းဘီအိတ္ထဲ လက္ႏွစ္ဖက္ထည့္ကာ ေက်ာခုိင္းသြားေသာ အကိုေလးေက်ာျပင္အား..
ႏွေမွ်ာတသစြာ ေငးျကည့္ေနမိသည္..။
ေက်ာင္းမတက္ခ်င္ေတာ့ဘူး အကိုေလး........
ငရဲနဲ႕တူေသာ ေက်ာင္းဆီ ကၽြန္ေတာ္မလာခ်င္ေတာ့ဘူး...။

ခပ္မိႈင္းမိႈင္းအံု႕ေနတဲ႕ မိုးတိမ္ညိဳညိဳတုိ႕က ေလႏွင္ခ်င္းမရွိေသာအခါ မာန္တျကြျကြနဲ႕ ျခိမ္းေျခာက္ေနဟန္အလား...
မျကည္လင္ေသာစိတ္က ပိုဆိုးကာ ေခ်ာင္တစ္ေနရာတြင္ ထုိင္ကာ ရိႈက္ငုိလုိက္ခ်င္သည္...
တေန႕ကလုိမ်ား...အကုိေလး က ေပြ႕ကာေခ်ာ့ေလမည္လား.............
ျပန္ေတြးမိျပန္ေတာ့.. ခပ္ေႏြးေႏြးခံစားမိကာ ႏႈတ္ခမ္းအစံုကို ထိေတြ႕မိသည္...
အကိုေလး ႏႈတ္ခမ္းက အရမ္းကိုခ်ိဳျမိန္တာ

☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆
စာသင္ခ်ိန္အတြငး္ ခပ္စူးစူးေအာ္မည္လာသည္႕ရဲကားသံေျကာင့္ အာရံုေတြ အထိတ္တလန္႕လြင့္သြားျကသည္.
ေက်ာင္း၀န္းထဲရဲကား၀င္လာစရာဘာအေျကာင္းရွိမည္နည္း----။

နာရီ၀က္ခန္႕အျကာမွာဘဲ...
ရဲ၀န္ထမ္းႏွစ္ေယာက္နဲ႕အတူ ေက်ာင္းအုပ္ျကီးေရာက္လာခဲ႕သည္။

"Uchida sensei အတန္းထဲမွာ Nao ဆုိတဲ႕ကေလး ရွိလား..."
"ဟုတ္...ဟုတ္ကဲ႕ ဆရာျကီး ဘာမ်ားျဖစ္လုိ႕လဲ.."
"အသက္မျပည့္ေသးဘဲ Adult Club မွာ အလုပ္သြားလုပ္ေနတယ္ လုိ႕ တုိင္တဲ႕ေက်ာင္းသားမိဘရွိလို႕ ခု..သက္ဆုိင္ရာကလာစစ္ေဆးတာပါ..
ေက်ာင္းသား ရံုးခန္းလုိက္ခဲ႕ပါ.."

ေခါင္းထဲတြင္ ဘာမွ်မရွိေတာ့သလို ခံစားခ်က္...အျမင္႕တေနရာကေနပစ္ခ်ျခင္းခံလုိက္ရသလုိပင္...
တီးတိုး အျပစ္တင္ေျပာဆုိသံေတြ ရြံရွာသလုိ အျကည့္ေတြျကားက ေန အကိုေလးကုိ ရွာေဖြမိေတာ့...
အနည္းငယ္တုန္ယင္ေနဟန္ရွိသည္...
မျဖစ္သင့္တာ...အကိုေလးက ဒီလုိမ်ိဳးေျကာက္လန္႕ေနတာမ်ိဳး ေမေမေလးဆံုးတဲ႕ေန႕ တစ္ေန႕တည္းသာျဖစ္ဖူးခဲ႕တာမဟုတ္လား....
Nao ကိုျကည့္ေနေသာ အကိုေလးအျကည့္တုိ႕တြင္... မည္သည့္အရာမ်ားခုိေအာင္းေနမည္လဲ...
သိခ်င္စိတ္ျဖင့္ စကၠန္႕အနညး္ငယ္ကို မသိမသာအခ်ိန္ဆြဲေနမိသည္...
ေနာက္ဆံုး Nao လိုခ်င္ေသာ ခ်စ္ျခင္းအရိပ္အေငြ႕ေတြမေတြ႕ခင္မွာဘဲ...
ေခၚေဆာင္ရာေနာက္ ပါသြားခဲ႕ရေလသည္...........
တခ်ိန္ခ်ိန္ေတာ့ ရမယ္မဟုတ္လား အကိုေလး...........
အကိုေလးရဲ႕ ခ်စ္ျခင္းေတြကိုေလ.......။
☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆
ရဲစခန္းေရာက္ တရားရင္ဆုိင္ရမည့္အျဖစ္ကို မိဘမဲ႕ကေလးဟူေသာ ေခါင္းစဥ္တပ္ကာ ဆရာမမွကယ္တင္ေပးႏုိင္ခဲ႕ေသာ္ျငား
မင္နီတား ေက်ာင္းထုတ္ခံလုိက္ရျခင္းကို ကယ္တင္ႏုိင္မည္႕သူတစ္စံုတစ္ရာမရွိခဲ႕........။
သက္ဆုိင္ရာ စာရြက္ကေလးကို ကိုင္ထားရင္း...
"ကၽြန္ေတာ္ ဘယ္ေက်ာင္းမွ တက္လုိ႕မရေတာ့ဘူးေပါ့ေနာ္.............."
အခ်ိန္အေတာ္ျကာ စာနာစိတ္ျဖင့္ေဖးမခဲ႕ေသာ ဆရာမက မ်က္ႏွာလႊဲသြားခဲ႕သည္........
အေျဖက ရင္နာစရာေကာင္းလွေပမယ့္ လက္ခံရမည္ေပ့ါ.............
အကိုေလးနဲ႕အတူ တကၠသိုလ္အတူတက္ခြင့္ ဟူေသာ ေမွ်ာ္လင့္ခ်က္မွိန္မွိန္သည္ အဆံုးအစမဲ႕ ေပ်ာက္ကြယ္သြားခဲ႕ေလျပီ...........။
☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆
ျဖစ္ႏုိင္ခဲ႕မယ္ဆုိရင္ အတန္းထဲကပါးစပ္ေပါက္ေတြအကုန္လံုးကိုလိုက္ပိတ္ဆုိ႕ထားခ်င္မိသည္.........
အရမး္မ်ားေျကာက္ေနေလမလား.....
ဒီျဖစ္ရပ္သည္ မည္သူ႕အမွားဆုိတာ Akihiko အသိဆံုးေပမဟုတ္လား
တဒဂၤေသာ သူ႕ရဲ႕ေဒါသေျကာင့္ ဒီေကာင္ေလးက ခံစားရေပဦးမည္လား...
ဟင္...
အခန္းထဲကုိ လွမ္း၀င္လာတဲ႕အရိပ္ကေလးရဲ႕အင္အားသည္ ခ်ိနဲ႕လြန္းလွဟန္တူသည္
ေက်ာပိုးအိတ္ေလးထဲ ပစၥည္းေတြထည့္သိမ္းေနရင္း... မ်က္ရည္စက္တခ်ိဳ႕ သူျမင္လိုက္ပါေသးသည္...
ျဖစ္ႏုိင္ရင္ ေထြးေပြ႕ထားခ်င္မိတယ္...
သူ႕ကိုမ်ား မုန္းတီးသြားျပီလား...သူ႕ေျကာင့္ရယ္မဟုတ္လား....
ေက်ာပိုးအိတ္ကို လြယ္ျပီး သူ႕ဆီတလွမ္းခ်င္းလွမ္းလာေနတာကို သိေနေပမယ့္
ေမာ့ျကည့္ဖို႕ ေျကာက္ရြံ႕ေနမိသည္.
"ကၽြန္ေတာ္ ကို ေက်ာင္းထုတ္လုိက္ျပီတဲ႕...."
"အကုိေလးနဲ႕ ကၽြန္ေတာ္ တကၠသုိလ္အတူမတက္ရေတာ့ဘူး.........."

အစ္ကိုေလး သို႔မဟုတ္ ကၽြန္ေတာ္ခ်စ္ရသူDonde viven las historias. Descúbrelo ahora