4. Familia originară

9 1 0
                                    


  Mă urc in Roverul proaspăt reparat de Alan.
- Hei, cred că n-o să explodeze până acasa, nu? rad eu ironică.

Alan ridică o sprânceană amuzat și apasă pe accelerație.

- Dacă o să explodeze voi folosi masina ta, zice zâmbind in colțul gurii.

- Dacă o să explodeze voi folosi masina ta, zice zâmbind in colțul gurii

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Cobor din mașină și simt mirosul unui străin. Se aude zgomot. Eu și Alan ne uitam unul la altul.

- Aveți de gând să stați toată ziua afară ? se aude o voce feminină.
- Mi se pare mie sau.. mă uit uimită la Alan.
- Bine ai venit acasă, Rahela, mormăie Alan ca pentru el.

  Alan, Rahela, Finn, Dorran și Sheila sunt cei 5 originari. Ei sunt primii vampiri, nu pot fi omorâți. Pot umbla ziua fără vreun inel de zi. Forța, viteza, puterea de constrângere sunt superioare celor pe care le am eu.

Stă cu mainile in solduri, examinându-ma. Ea și Alan sunt gemeni. Au aceleași trăsături, aceeași ochi verde marin, aceeasi statură înaltă, diferența o face parul lui saten deschis și părul ei întunecat.

- Restul vor ajunge curând.

  Alan sta cu brațele încrucișate în pragul usii, prinvind-o impasibil.
  Grozav, îmi spun rotindu-mi ochii.

- Cât de curând? întreabă Alan.
- Frate !

Sheila ii sare in brațe, in spatele ei, Finn cară bagajele.

- Olive!
Și simt cum îmi trosnesc oasele în îmbrățișarea ei. Finn mă privește cu căldură.

- Dorran unde e? întreabă Alan.
- Bănuiesc că ia 'cina', spune Rahela ridicând din umeri.

  Dorran este mezinul familiei. Este cel mai sângeros vampir din istorie. Semăna moartea atat între oameni, dar și intre vampiri. El nu se rezuma doar la omorât, el era moartea însăși.
Pe obrazul stâng, sub ochi avea o cicatrice după care era recunoscut.

S-a lăsat întunericul peste pădure. Stau în brațele lui Alan ascultând poveștile Rahelei despre cum mai e in Europa, indignarea față de numărul vampirilor care e în creștere și vrăjitoarele scăpate de sub control.

  Mă uit în living, si-mi aduc aminte de vechea casă. Atunci ne-am dezbinat pentru prima oară.
Alan spunea că trebuie să ne întoarcem în Europa din cauza șirului de cadavre lăsate de Dorran pe coasta de Est a Americii.
   Dorran a rămas, eu cu Alan și Rahela am plecat înapoi în Anglia, iar Sheila cu Finn au plecat în America Latină.
  De atunci nu l-am mai văzut.

Stăm cu totii in liniste, in lumina focului din șemineu. Eu atipind, Rahela verificandu-si mesajele de pe Whatsapp, Sheila citind, iar Finn căutând cu privirea ceva in noapte.
  Simt un fior rece.

- V-a fost dor de mine?

Iar în prag apare Dorran, zâmbind mișelește, cu tricoul plin de sânge.

Acum familia Byrnes este reîntregită.

'Brynes' > corbii cu drepturi depline

He's not coming homeUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum