Era tot mai aproape de mine... Nu ma mai puteam misca, in ciuda adrenalinei ce imi pulsa in corp... Nu mai puteam face nimic... Chiar cand credeam ca ma va saruta s-a impiedecat... As zice ca nu a fost chiar un accident...
-Esti bine?il intreb in timp ce il ajut sa se ridice.
-Da, dar cred ca ar fi mai bine daca as pleca... Nu vreau sa ma bag intre tine si iubitelul tau... ,zice el sarcastic.
-Nu suntem....
Incepem amandoi la unison sa zicem,insa prea tarziu caci el plecase...
-Ce repede se misca tipul asta... zic eu cu gura cascata
-Nu te indragosti prea repede domnisorico... imi zice Jake cu gura pana la urechi
-Stai calm... si il lovesc amical
Intram in scoala unde holurile erau deja pustii.
-Se pare ca s-a sunat deja... zice relaxat Jake
-Oh nuu.... Intarziu din prima zi... incep eu sa ma agit ca un titirez.
Jake ma opreste sa ma calmeze:
-Stai linistita... nu vei intarzia...
-Ba da... Si mama ma va pedepsi...
Jake intra intr-o incapere intunecoasa tinandu-ma strans de mana...
-Au...Mhmmmm ,incerc sa zic cu mana lui lipita de gura mea in semn de a tacea...
-Fa liniste... Nu cred ca vrei sa-l trezesti, imi spune in soapta aratand spre ceva din bezna incaperii...
Ne indepartam tiptil pe langa perete, insa neatentia mea face ca eu sa ma impiedic de un obiect metalic, iar acesta sa pice pe podea....Imediat un sunet feroce s-a auzit din locul intunecat, iar Jake m-a strans mai tare de mana grabind pasul de data aceasta.
-Acum e furios... Grozav... zice el speriat.
-Ce e chestia aia? intreb eu si mai speriata.
Ideea mea neinspirata de a privi in spate m-a speriat insa si mai tare cand am vazut ca in spatele nostru nu era altceva decat o creatura inalta de cel putin 3 metri, iar in varful capului paros straluceau doua coarne . Ai zice ca tocmai si le-a lustruit cu ceara pentru pantofi.
La ce te tot gandesti idioato?
Ce cauti aici si acum? Nu e momentul...
Am continuat sa alergam si am reusit sa ne refugiem dupa un cos de gunoi... Cand manstruozitatea s-a apropiat mai mult am putut observa ca era jumatate uman si jumatate un... taur.
De teama ca nu cumva sa ii atrag atentia, Jake imi tinea mana pe gura, iar cu cealalta ma tinea de mana pentru ca tremuram destul de tare.
Dupa ce s-a mai indepartat , ne-am ridicat si am pasit tiptil.
-Se pare ca am scapat... , zice el usurat.
-Ce era aia? intreb pe jumatate nervoasa aratand spre locul unde a plecat creatura..
-Calmeaza-te... s-ar putea sa ne auda si asta nu ar fi de bine... se va intoarce, spune el intrand in baia baietilor.
Cu toate ca eram rusinata l-am urmat, iar acolo am auzit cuvintele dupa care tanjeam cel mai mult in acel moment..
-Acum suntem in siguranta..., ma linisteste asezandu-se langa o chiuveta.
-Bun...acum imi poti spune si mie ce era aia?zic plimbandu-ma agitata.
-Acela e Minotaurul..
-Si ce ar cauta un minotaur pe holurile liceului in care invat eu?
-Nu e un simplu minotaur... e Minotaurul, seful tuturor creaturilor din aceasta scoala si portarul...
-Ok... Ce e scoala asta?intreb cu un mic dubiu si o voce tremuranda.
Se ridica de pe jos si s-a apropiat de mine:
-Emma... Stiu ca nu-i momentul,dar asta nu este orice scoala, ci una pentru semizei si mutanti...
Acele cuvinte au fost cele care mi-au schimbat soarta si lumea... Cand credeam ca eu fac parte din lumea sperantei sa a inocentei, totul a luat o altfel de intorsatura, la care nu m-as fi asteptat..
Aici a inceput povestea mea...La liceul Brown Clean din New York.
Si am revenit cu capitolul 2... Scz ca nu am mai postat de mult, am fost destul de ocupata... si pedepsita..
CITEȘTI
Iubire ascunsa
FantasyCe se intampla atunci cand afli ca esti un monstru? Dar atunci cand cel mai bun prieten al tau te iubeste? Asta e o parte in viata eroinei noastre... o fata simpla, dar speciala...