Capitolul 5

11 0 0
                                    

V-ati intrebat vreodata cum e sa fi un supererou? Sau cum e sa fi iubita de cel mai bun prieten al tau, iar tu sa simti la fel, dar sa-ti fie frica sa ii zici?

Eu am trait toate acestea in doar 2 zile... 2 zile pe care nu mi le-am imaginat vreodata... Totul arata ca un cosmar real, dar de ce?

-Emma, esti?

Ma trezeste la realitate vocea blanda a baiatului de langa mine. Il privesc usor confuza si rosesc cand zambetul sau calduros ma intampina...

Ma indragostesc de el? De cel mai bun prieten al meu? Pana la urma cu el am avut si primul sarut,dar nu are cum... Eu nu ma pot indragosti... Nu stiu sa iubesc..

-Pamantul catre Emma, imi zice Jack zambind... Ce e cu tine?

-N-am nimic... Sunt bine... , zic cu o urma de raceala si indiferenta in glas...

Dar daca ma indragostesc de el? Dupa un razboi aprins intre constiinta mea si sufletul meu ma trezesc din transa cu ajutorul telefonului care suna. Pe ecran apare un numar necunoscut... Oare cine ar putea fi?Raspund cu jumatate de voce...

-Alo?

-Hei Emma..., spune Gabriel

-Ce? De unde ai numarul meu? zic surprinsa

-Da... si eu ma bucur sa te aud...

-Ok... Ce s-a intamplat?intreb ,dar nu mai apuc sa zic nimic caci simt cum masina se opreste si sunt nevoita sa cobor din masina si sa intru in liceu...

Odata ajunsa in clasa il vad pe Gabriel stand langa banca mea... Ma indrept spre el si in salut.

-Chiar nu puteai sa astepti pana ajungeam la scoala?

-Nup... imi zice el zambind.

-Baka... zic si ma asez in banca mea...

In clasa intra directorul pentru a-si incepe ora.

-Buna dimineata, copii!spune acesta zambitor.

-Buna dimineata! raspundem cu totii in cor

-Astazi vom discuta despre ceva mai aparte... Si mai exact despre mutanti...

-Dar de ce despre noi? intreaba o fata din spate.

-Ei bine, draga mea Lucy, nu va voi vorbi despre niste simpli mutanti... ci despre eroii pe care nu i-ati cunoscut. Ati auzit vreaodata de Magneto?

Deoodata in clasa se aud soapte intrebatoare...

-Cine e Magneto? imi fac curaj sa intreb.

-Magneto e probabil unul dintre cei mai puternici mutanti si totodata un fost membru al primei echipe X-men, imi raspunde Gabriel.

-Asa e Gabriel, insa ai uitat un mic detaliu,Magneto este un raufacator acum,desi el a fost in prima echipa X-men, el a fost controlat de ura ce a primito in urma mortii mamei sale.

Dupa o lunga dezbatere despre fostii membrii ai echipei,se anunta cu un sunet scurt sfarsitul orei...Imi strang lucrurile si dau sa ies din clasa, insa sunt oprita de Profesor care ma striga...

-Emma? Ai putea ramane putin daca te rog?intreaba el

-Te astept in curte,imi spune Gabriel zambind.

-Ok, spun si ma apropriu de fereastra, caci acolo sta Profesorul dupa fiecare ora.

-Draga Emma, probabil stii ca ni avem echipa X-men,echipa de mutanti eroi...

-Da Profesore, stiu acest lucru,insa de imi spuneti acest lucru?

-Ei bine, voiam sa te intreb daca nu ai vrea sa faci parte din echipa. Cum ti se pare?

Cand aud acest lucru, ma inmoi, insa in sinea mea sar de fericire...Am citit atatea despre X-men si mi-au fascinat copilaria,iar acum am santa sa fac parte din ea? Wow! Nu mi se mai pare groaznica viata de mutant.

-Ma vreti in echipa voastra?intreb cu o doza de fericire in glas.

-Cu siguranta!Deci care e raspunsul?intreaba acesta,cu toate ca il stia deja.

-Da!spun si ies din incapere incantata.

Ajung in curte unde il vad pe Gabriel.

Gabriel P.O.V.

O Doamne... E asa frumoasa, de fiecare data cand o vad, simt ca ma topesc. As vrea sa ii spun ce simt, dar, daca ei nu ii place de mine?

-Hei! Spune cu fericire in glas si se aseaza langa mine pe iarba...

-De ce te-a certat?intreb eu in gluma.

-De fapt, m-a luat in echipa sa!

-Sunt asa fericit! De acum nu o sa mi fi singur in echipa lui Xavier!

-Stai? Nici acolo nu scap de tine?

Incep sa rad la cuvintele ei... E ca un inger pentru mine... O privesc atras cand sunt intrerupt de prietenul ei artagos... Ohh Doamne,cat il pot uri!

-Hei! i se adreseaza pitici mele. Ce mai faci?Uite, imi pare rau petru azi dimineata!

Ce i-a facut idiotul asta frumoasei mele?

Frumoasa mea? Pitica mea? Nu crezi ca ai cam exagerat de data asta Romeo?

Ho ca nu ti-am zis tie,asa ca taci!

De fapt daor tu ma auzi,deci nu e o problema!

TACI!

-Prea bine, insa nu vin cu tine acasa!zice ea rastit

-Adica ma lasi cu ochii in soare?

-Nu... Adica am antrenamente de X-men azi. Asa ca diseara vedem un film impreuna ca revansa...

-Ohh... bine atunci

Emma P.O.V.

Il va cum pleaca, probabil dezamagit ca nu voi merge cu el, insa nu am ce face... Trebuie sa fiu la datorie....

Soneria anunta inceputul unei noi ore asa ca ma pregatesc sa ma duc in clasa...

Ziua a trecut destul de repede, iar acum, eu si frumosul Gabriel ne indreptam spre sala de antrenament... Abea astept prima mea zi in X-men.

Gabriel deschide usa, si in fata mea se afla una dintre cele mai frumoase lucruri vazute de mine! Antrenamentale incep, iar in fata mea sta chiar Storm care e pe cale sa ma prezinte...

-Atentie toata lumea! De astazi avem un nou X-men in familia noastra. Aceasta e Emma.

Si odata cu aceasta prezentare am devenit oficial un X-men.

Heeei minna! In sfarsit e vacanta si voi putea sa continui cartea mult mai usor!Astazi am vazut si noul film X-men, Logan care mi s-a parut suuuper trist...

Si inca ceva, vreau sa schimb coperta cartii, o sa incerc maine sa va arat cateva variante...

Si sa imi spuneti daca vreti sa va arat si distributia cartii, cred ca v-ar placea sa vedeti cum arata personajele...

Oricum, sa nu uitati de vot si un comentariu ... Va puup si va iubesc! :***

Iubire ascunsaUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum