Capitolul 3

33 3 4
                                    

O noua zi este anuntata de razele soarelui ce intra lenese in dormitorul meu. Cu toate ca este toamna, afara pare a fi o zi de vara, caci razele soarelui se tradau oferind o caldura placuta...

Ma ridic lenes din pat si trag draperiile, lumina patrunzand astfel in toata incaperea. Ma indrept spre baie unde imi fac rutina de dimineata, iar apoi imi aleg tinuta pentru o zi obisnuita de scoala.Ma imbrac intr-o pereche de blugi negrii cu talie inalta si un tricou negru cu Nirvana.Ca si incaltaminte aleg o pereche de botine cu talpa mai groasa. Imi aleg si cateva bratari de piele si geaca mea favorita. Dupa ce m-am pregatit am coborat jos unde mama pregatea micul dejun.

-Neata, scumpo!imi zice zambind.Cum ai dormit ? ma intreaba intinzandu-mi o farfurie cu clatite.

-Destul de bine.. zic zambind.

-Esti pregatita pentru a doua zi de liceu?

-Incerc sa fiu... spun asezandu-ma la masa si incepand sa mananc din farfurie.

Daca va intrebati daca totul e real, ei bine este... Noul meu liceu nu este unul tocmai normal...Si de ce mai exact? Ei bine pentru ca se pare ca nu sunt normala..

-Un liceu de ciudati?intreb enervata. Jake, asta e cumva o farsa, ca daca da nu e amuzanta..

-Asculta... Nu stiu exact ce esti tu, dar eu sunt un demizeu, demizeii si mutantii nu se inteleg mereu. Vei afla ceea ce esti peste tri zile, iar pana atunci va trebui sa faci asta zilnic...

-Ceee? Am nevoie sa ma duc acasa..., spun lundu-mi geanta si indreptandu-ma spre iesire, insa cand am dat sa ies, usa nu mai era.

Deodata o voce autoritara s-a auzit de pe hol strigandu-mi numele.

-Emma Frost si Jake Simson, se auzi vocea rasunand de la capatul coridorului.

In acel moment am inghetat auzindu-mi numele si din reflex l-m privit pe Jake:

-E Profesorul, imi sopteste el.

-Asa cum el a zis sunt Profesorul, spune voce simtind ca ma privea.

M-am intors incet, speriata si am privit inspre capatul coridorului.Am putu observa un barbat undeva pe la varsta de 60 de ani, chel, ce ave niste ochi de un albastru azuriu. Batranul statea intr-un scaun cu rotile si se intrepta spre noi. Se misca foarte repede, caci nici nu am simtit cand acesta a ajuns langa mine si s-a prezentat:

-Buna ziua domnisoara Frost, eu sunt Charles, insa elevii imi spun Profesorul, directorul scolii.

-Buna ziua! spun eu usor speriata.

-Nu trebuie sa te sperii asa, imi zice acesta cu un zambet.As dori daca se poate sa vi in biroul meu.

Dupa spusele blande ale batranului m-am indreptat spre biroul acestuia, Jake urmandu-ma.

-Eu raman aici, imi spune acesta sarutandu-ma pe obraz.

Intru in incapere care spre surprinderea mea nu era foarte luxos, avand un mobilier simplu de lemn si multe carti.Cu toate ca biroul era simplu era si ordonat.Eram fascinata de miile, poate milioanele de carti pe care le vedeam incat nu am observat ca Profesorul astepta sa iau loc. M-am asezat in graba pe scaunul din fata acestuia si am asteptat.

-Domnisoara Frost, stii de ce esti aici?intreaba acesta ridicand o spranceana.

Mainile imi erau transpirate, inima imi pulsa mult prea repede, iar respiratia era greoaie.Am vrut sa deschid gura insa am ezitat.Cum as putea sa fiu admisa si exmatriculata in aceasi zi? Mama o sa fie asa furiosa... Am reusit sa ma adun si sa articulez o propozitie completa cu voce mult mai calma decat m-as fi asteptat..

-Pentru ca am intarziat domnule.., zic eu cu o voce ferma

-Ei bine domnisoara esti aici pentru ca esti un mutant... Si nu orice fel de mutant, ci unul foarte talentat.

In acel moment am impietrit la aflarea vestii.

-Eu? Mutant? Dar eu nu am nicio putere..., am reusit eu sa spun insa acesta m-a oprit.

-Inca nu stii puterea ta pentru ca nu ai fost nevoita sa o folosesti.Dar in curand o vei cunoaste.

Sunt un mutant ce nu-si cunoaste abilitatile...Asta e ceea ce am aflat ieri, iar azi ma indrept spre un loc ciudat ce pare a fi o scoala...insa este un cuib de ciudati...

Am ramas ingandurata atat de mult timp incat nu mi-am dat seama ca Jake venise sa ma ia. O sarut pe mama pe obraz si imi iau la revedere.

-Sa ai grija scumpo!imi zice aceasta zambind, iar eu ii raspund cu un zambet.

-Si tu sa ai spor azi la munca!

Dupa ce imi iau la revedere de la mama, ma urc pe motocicleta prietenului meu si ne indreptam spre scoala. Ajungem acolo, iar eu cobor ingandurata.

-Hei, nu ai de ce sa iti faci griji!imi spune zambind Jake.

-O sa fiu ok!zic si imi iau ramas bun, dupa ce am stabilit ca ne vedem la sfarsitul zilei.

Ajung in fata biroului directorului, care avea sa ma conduca la clasa.

-Buna ziua, domnule Profesore!zic tremurand cuvintele.

-Doar Profesore, spune acesta zambind. Hai Emma, azi iti vei cunoaste noii colegi.

Ajungem in fata unei usi, care se deschide. Il urmez pe director, iar acesta ma prezinta:

-Buna ziua copii, aceasta este noua voastra colega.Emma, prezinta-te te rog.

-Eu sunt Emma Frost si ma bucur sa va cunosc!spun zambind,insa zambetul meu piere cand il vad pe el...

Ok... am terminat si capitolul asta... V-as ruga sa imi scriet in comentarii daca v-a placut, altfel nu voi posta urmatorul capitol.

Sus la media aveti piesa preferata a personajului principal =)).

Iubire ascunsaUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum