ERTESİ GÜN
Çok mutluydum sabahın 5'inde hortlamistim resmenn sabah sporu mu yapıp eve geri geldim Tuğba hala uyuyordu.Onu uyandırmadan kahvaltı hazırlamaya başladım. Yerimde duramıyor dum çok heyecanlıydım. Sofrayı kurdum ve Tuğba'yı uyandırmaya gittim.
Ela》 Tuğba hadi uyan sana kanka hadi ama bugün çok mutluyum hani seninde mutlu olman gerekmez mi?
Tuğba》 Ne mutluluğu ya benim için mutluluk uykuuuuu.......
Gelicemm senn gittt içeri
Ela》 Tamam kankacim bekliyom bak çok güzel spagetti yaptim hani senin sevdiğin den
Tuğba》 NEEEEAAA!!!!!?
SPAGETTI MI YAHHHHHHHH GELIYOMM HEMENN????Ela》Hadii bakalimm????
Allahım yahh ne kadan da tatlı bir kankam var:-DTuğba》 geldimm hani ohaaaa lann çok güzel kanka yaa seni seviyorum yaa yerimm
Koşarak sarılır. Yanağına öpücük atar ve sofraya oturur.
Ela》 uysss yerim senii senn burda yanimda olmasan burda tek kalirdim sen benim kiz kardeşim gibisin.
Karşısına gidip oturdum.
Oooo olmasa galiba ben burda bir hiç olurdumm bir çok arkadaşım var ama benimle bu yolculuğa evet diyecek bir Tuğba vardii ve oda olduu uff yah ne düşünüyorum benn bugün ağlamak yokk gulucez?
Tuğba》 ela iyimisin dalıp gittin heyyy kime diyommm?
Ela》ha? Aaaa ben.... aishh dalmisim ya pardon hadi yiyelim.
Tuğba》 iyimisin ela ??
Ela》iyiyim kanka
tatlı tatlı güldüm.
Tuğba》 pekii o zamanEla》 hadii ben doydumm kalkalimm bugün şort giyelim
Yada Hayır etek giyelim eve evet etekkkkkk ????
Tuğba》 allahim yaa inşallah üzülmessin canım kankam!!Hızlıca hazırlandık vee dışarı çıktık arabaya binip yola çıktık ilk başta hocami aradim vee sirketin adini vee adresini sordumm??
X》alo buyrunn
Ela》 hocam benim ela
X》aaaa ela efendim canim
Ela》 hocam bize şu kazandığımız sirketin adini ve adresini soylermisiniz ?
X》 hemen soylimm *******sokak 27 nolu bina adida
WOOLLIM ENTERTAINMENT
Aloo alooo elaa canım ordamısinn aaaaaaa tabi yaaa o sirket senin hayalindeki tek sirketti başarılar tatlim kapatıyorum cevap veremiceksin bakıyorum da heyecan dan ağızın tutuldu.Kıkırdayarak telefonu kapatır.
T》KANKA NE OLDU SOYLESENE NEREYMIS KIXZ SOYLESENE???
E》KANKAAAA WOOLLIM MISS LANN OHAAAAAAAA woollim benim tek göz agirim yahh ne diyo buu hocaaa ????Mutluluk tan gözleri dolar.
T》yahh dikkat ett kaza yapacann¿¿
E》aishhh doğru ehehe yaahh çok mutluyum hadii gidelim^-^^-^
T》bas gaza ela bas gaza kim tutar bizi bas gaza bekle bizi WOOLLIM BIZ GELİYORUZ WHUUUUUUUUU????^-^º-º
ŞİMDİ OKUDUĞUN
HAYALIM
Teen FictionBir kızın hayatından geçen zor anlar ve hayalinin gerceklesmesiii adina yaptığı çalışmalar iki güzel insanin aşkının başlangıcı♥