SONUNDA BİTTİ!

11 4 0
                                    

1 SAAT SONRA

Havanın kararması ile daha çok korkmuştum ve bileğimin ağrısı daha da şiddetlenmişti. Kurt ugultulari eşliğinde  ormanda yürüyorduk hala bitmesi için dua ediyordum sonunda yere oturdum ve dongwoo' ya bağırdım!

"Yah! Canim acıyor duralim artık...Lütfen! "

Dongwoo ani bir hareket le ve sinirli bir suratla riana baktı.

"Amacın ne!"

"A-macım mı?"

"Evet! Amacın ne!"

"D-dongwoo ben sadece-"

"NE! SEN S ADECE NE RIAN NE!"

gözlerim dolmuştu kafami egdim ve sözünün bitmesini bekledim her bagirmsinda kalbim daha çok sıkışıyordu.

"YARIM SAATTIR!. "Dongwoo lütfen duralim lütfen" diyosun. Hayır benimle bu kadar zamn gecirmek istiyen sen değilmiydin ha! Amacın ne anlat bana hadi yalnızız bak hadi AŞKINI İTIRAF ET HADI!"

Son dedigi sözü bastıra bastıra söylemişti ve buu canımi daha çok yakmıştı.

"B-ben s-ana aşık değilim. "

"Bende inandım rian gerçekten! Ne halin varsa gör senin yüzünden bu lanet olasi cezayı çekicem ahhh!"

dongwoo sinirle yürüdü vee gitgide uzaklasmisti bir şey dememe bile fırsat vermeden beni o soğukta ve korktuğumu bile bile bıraktı çünkü beni  sevmiyor  salak  gibi her yaptığı hareketden umutlandim o kadar salagim ki işte beni bırakıp gitti.
Ayağa kalktım ve yürümeye baslamistim ki bilegim acimasiyla inleyerek "Ahh!" yere oturdum ve birinin beni bulmasını bekledim orada  sadece dongwoonun ne kadar kötü  biri olduğunu gördüm.

3 SAAT SONRA

(M) "Evet jisoo ve hoya da geldiğine göre diğer iki insancik nerde acaba?. Saat çok geç oldu?
Gören oldumu arkadaşlarınızı? "

Herkes hep bir ağızdan "Hayır" diye bagirmasiyla etrafi bir telaş sarmıştı.

(J) "hoya...onlara bir ş-ey  olmaz dimi?"
(H) "saçmalama lütfen!" Hoya derin bir iç çekti ve karşıda gördüğü bedenle koşarak yanına gitti

"Hey iyimisiniz? Dongwoo...Rian nerde? Oğlum kız nerde diyorum sana!"

"Ne bilim ben umrumda da değil tamam mi?"

Elim ayağım titriyor du sevdiğim kız suan yok ve ben...aishh sakin ol hoya sakin ol onu bulacaksın. Arkamdan gelen seslere aldırış etmeden koşmaya başladım "durr hoya nereye? " sevdiğim kızı bulmaya jisoo nere olacak! ?

1 SAAT SONRA

Üşümüştüm ve titriyor dum kollarımi ve bacaklarımi oyanatamiyordum aklim hala dongwoonun bana dediği cümleler deydi!
Beni sevmiyor... hiç bir zamanda sevmicek biliyorum o beni sevmicek... elimi saçlarıma götürdüm ve ağlamaya başladım korkuyorum...canım yanıyor..
Gözümden yaşlar su gibi dökülüyor duu kii o an işittigim sesle kafami kaldırdım korkmustum kimse gelmez dimi yok orada beni seven bir tek jisoo var kimse sevmez ki beni! ?

" RIAN NERDESIN SES VER!"

HOYA beni buldu beni buldu hızlıca gözlerimi sildim ve hoya ya seslendimm?

"B-urdayim hoya yardim et!"

"Sen iyimisin!?" Koşarak dizlerimin üstüne çöktüm ve ona sarıldımm "şşş ağlama yanındayım"

"H-oya ben-"

"Konuşma tamam mi? Bir yerin acıyor mu? Yürüebilirmisin ha?"

"B-ilegim ayak bilegim acıyor?

"Tamam o zaman" hızlıca riani kucağıma aldım ve yürümeye başladım kısa bir süre sonra kamp   alanına gelmiştik bizi gören herkes alkışlamak la meşgul du ama ben pislik dongwoo'yu bulmakla mesguldum!
Hızla riani yere indirdim ve menajer bir pansuman çantası alıp yarasina bakti ama büyük ihtimalle çıkmıştı bilegi bu yüzden riani arabaya bindirip yakındaki hastane ye götürmüşlerdi bense hala dongwoonun peşindeydim jisoo yanima gelememisti çünkü  rianla göndermiş tim onu lanet olsun benim onu sevdiğimi bile bile kıza böyle bir acı çektirmesine gerek yoktu canım yanmıştı  onu öyle ağlarken görmek canımı yakmıştı bir daha bunu yaşatacak miydim peki? Tabikide Hayır çünkü dongwoonun arkadaşlığı benim için bitmiştir!

Yoruldugumu farkettim ve Çadırima gidip biraz dinlenmeliydim rian gelince uyanmam lazimdi bu yüzden çadıra girdim ve yattim yatar yatmaz  uyumuş tum bile!

İyi geceler ve Merhaba okuyucular

Vote vermeyi unutmayin bugün kötü bir olay oldu yani infinite üyesi olan hoya yani bizlerin dans makinesi 30 ağustosta yani dün infinite den AYRILMISTIR :'( yani biz bugün öğrendik ama aslında 9 haziran dan beri  ayrılmıştır

Gercekten inspiritler olarak çok Üzgünüz bugün bütün gün ağladım desem yeridir ama işte kararini vermiş bizim oglan ama o hep bizim kalbimizde olacak bizim için INFINITE HER ZAMAN 7 KİŞİ OLARAK KALACAK BU BÖYLE BILINSIN! SENİ ÇOK SEVİYORUM HOYA!

HHHiccc unutmicazz seni! Ve desteklicez hayatinda başarılar!





Bilginlendirmee~
İyi geceler♡

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Aug 30, 2017 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

HAYALIMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin