*R*Telefonum çaldı ve aniden ayağa kalktim "buda kim bu saatte" telefonu açtım ve cevap verdim!
*R* alo kimsiniz!
*X* bir tanıdık!!
*R* MANYAK MISIN!! KIMSIN DIYORUM!!!
*X* CAMA CIKSANA BI!
*R* HAYIR KAPATIYORUM!
TELEFONU SERTCE KAPATTIM SİNİRLI SİNİRLI YATAGA GERİ YATTIM ZATEN 4 SAAT SONRA UYANICAKTIM7 SAAT SONRA
Sabah olmuştu yüzümde bir gülümsemeyle uyandim çok heyecaliydim bugün inşallah infinite de geziye gelirdi diye dua edip durdum
Jisoo uyuyordu yanına gidip "hadi uyan" dedim oda "tamam" dedi. Banyo ya gidip duş aldim ve üstümü giydim "HADI UYAN JISOO ANAM KALKMIS ZATEN"
Arkama bir baktım jisoo çoktan hazırlanmışti bile.
*J* ben hazırım rian diyip güldü.
*R* ahahah tamam hazırsan çıkalım mi!
*J* tamamYavaşça evden çıktık ve otobüs geldi ve bindik doğruca woollim şirketine gittik ve kapida bir çok kişi toplanmış ti çalışanlr felan herkes oradaydi benim gözüm dobgwooyu arıyordu ama yoktu biraz moralim bozulmuştu!!
Büyük bir otobüs geldi ve herkes ona bindi bizde bindik ve yolculuğa çıktık kamp alanına geldiğimizde kamp görevlileri cadirimiza yardim etti. Bizde yavaşça yerleştik.
*J* sence neden gelmediler rian!!
*R* bence konserleri vardır ya dimi öyledir hani yani........!!!
*J* inşallah rian.Aksam kamp ateşi yakıldı ve herkes oraya toplandi ve sirket hakkında gelismesi hakkında konuşmalar yapılıyor du tam o anda infinite thank you sarkisi calmaya başladı ve herkes arkasini döndü karanlık tan parlayan 7 romeo geliyor du!!!
Bir anda alkislamaya başladılar ve onlarda gelip kamp atesine otudular dongwoo benim yanima hoya da jisoo nun yanina oturdu çok heyecanliydim dongwoo bana bakip güldü!!
*D* naber rian nasılsın! ! Gelmicegimixi sandin dimi!
*R* eee! Iyiyim yani biraz öyle sandik jisooyla!
*D* hiç gelmemezlik yaparmiyix ama siz varken!
*R* aaaa şey yani yüzüm kizarmisti öylemi!!
*D* evet öyle rian! !
*R* gülümsedim!!!*D* aslında bugün buraya bir grup daha gelicekti ama hala gelmemiş ler demekki!
*R*Kim!!
*D* BTS kim olacak *güldü*
*R* ohaaa!! ciddimsin!! Hani nerdeler hani!!
*D* ooo bakıyorumda çok sevindin ha!
*R* yaa ben kook oppayi çok seviyorum tabi diğerlerini de ama o bana çok yardim etti zamaninda!!!*D* himm oyle mi!!
*R* öyle ya ne zaman gelicekler!!
*D* bilmiyorum neyse ben uyumaya gidiyorum iyi geceler sana
*R* ya neden daha erken!!
*D* sen git kook oppan la konuş! !
*R* Ne! Ne oldu kiskandin mi!!
*D* seni hahaha senden daha iyilerini kiskanirim ben canim!!!!!
*R* ne moralim bozulmuştu neden böyle bir şey yapmıştı gözlerim doldu hızlıca kalkip çadıra gittim ve uyumaya calistim:-( :-( :-( :-( :-( :-(Güzel bir günün mahfolmasi bir lafla!!!!!!!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
HAYALIM
Teen FictionBir kızın hayatından geçen zor anlar ve hayalinin gerceklesmesiii adina yaptığı çalışmalar iki güzel insanin aşkının başlangıcı♥