Az Árnyvadászok legendája

743 35 2
                                    

Az Árnyvadászok, más néven Nephilimek, azok, akik megvédik az emberek világát a démonoktól, és fenntartják a békét az Alvilággal.



Az Árnyvadászok emberek és Angyalok gyermekei.
A legenda szerint ezer évvel ezelőtt születtek, amikor is más világból származó démonok szállták meg az emberek világát. Egy boszorkánymester megidézte Raziel Angyalt, aki vérét egy kehelybe csorgatta és vegyítette az emberek vérével, majd visszaadta nekik, hogy igyák meg. Belőlük lettek az első Árnyvadászok. A gyerekeik és a gyerekeiknek a gyerekeik is ugyan úgy Árnyvadászok lettek. A kehely segítségével pedig mindig képesek voltak új Árnyvadászokat teremteni.

Jonathan Shadowhunter-st tartják az első Árnyvadászként számon. 


Az Árnyvadászoknál rengeteg helyen felbukkan az a jelenet, mikor Raziel angyal kiemelkedik a Lynn-tóból, kezében a Végzet Ereklyéivel. Festményen, falikárpiton fordul elő a leggyakrabban, de padló mozaikként is előfordul, mint például a New York-i Intézet könyvtárában, vagy a Los Angeles-i Intézetben.

És igen. Nem egy ereklyével, hanem többel. Pontosabban hárommal, de ezek közül csak kettőt tart a kezében. A Végzet Kelyhét, amivel megteremtette az Árnyvadászokat és amivel ők újakat is létre tudnak hozni. A Végzet Kardjával (Maellartach), amit a Néma Testvérek őriznek a Csontvárosban, fontos ügy esetén pedig az Inkvizítor ezzel hallgatja ki a Nephilimeket, mivel ha ezt tartják a kezükben csak a színtiszta igazat képesek mondani, bár így is hatalmas fájdalmakkal jár nekik. A harmadik ereklye a Végzet Tükre, ami az a tó, ahonnan az angyal kiemelkedett. Idrisben található, becses nevén a Lynn-tó. Az Angyal kiemelkedése óta el van átkozva és mérgező az Árnyvadászok számára, belázasodnak, halucinálnak tőle, és ha nemkezelik időben (amihez elég csak egy iratze) belehalnak. Az Alvilágiakra viszont nincs különösebb hatással. A Tündérek Népe az Álmok Tükrének is nevezi és szoktak is inni belőle, mert szerintük igaz látomásokat okoz.

 A Tündérek Népe az Álmok Tükrének is nevezi és szoktak is inni belőle, mert szerintük igaz látomásokat okoz

Oups ! Cette image n'est pas conforme à nos directives de contenu. Afin de continuer la publication, veuillez la retirer ou mettre en ligne une autre image.
Minden történet igazOù les histoires vivent. Découvrez maintenant