Az Alvilágiak a vérfarkasoknak, vámpíroknak, boszorkánymestereknek és a Tündérek Népének összefoglaló neve.
A Vérfarkasok vagy lükantrópok, vagyis a Hold Gyermekei félig emberek, félig démonok. Egy kórság okozza, amit harapással lehet tovább adni, de nem minden harapás okoz lükantrópiát. A vérfarkasok igazából olyan emberek, akik képesek farkasok alakját felölteni, de csak részleges átalakulásra is képesek. Az átváltozásuk többnyire teliholdhoz kötött (ilyenkor a legnehezebb kordában tartaniuk magukat),valamint bizonyos érzelmekhez, viszont gyakorlással és nagy önuralommal, saját maguk tudják irányítani az átváltozásukat. Falkákban élnek, aminek a vezére az alfa és minden tag köteles hallgatnia a saját Alfájára. Ha egy másik farkas legyőzi az alfát, akkor ő lesz automatikusan az új Alfa.
(Maia Roberts)
Megemlítendő dolog még, hogy a vérfarkasok egy része tagja egy úgy nevezett Praetor Lupus csoportnak, ami egy titkos szervezet, melyet Woolsey Scott alapított a bátyja, Ralf halála után. A célja az új alvilágiak segítése és bevezetése az Árnyvilágba. Van egy főhadiszállásuk Long Island-en North Folk-ban, amelyet Praetor háznak hívnak. Itt lakhatnak a tagok és itt képezik ki őket. A szervezet jelmondata a Beati bellicosi vagyis Áldottak a harcosok.
(Jordan Kyle)
________________
A Vámpírok, vagyis az Éjszaka Gyermekei is félig emberek, félig démonok, halhatatlanok és nem mehetnek ki a Napra. Az átváltozásuk bonyolultabb. Van a nemző vámpír, akinek a véréből innia kell az embernek, a vámpír pedig megöli (leginkább kiszívja az össze vérét), eltemetik, majd ki kell ásnia magát. A még meg nem született vagy fiatal vámpírt ivadéknak nevezik. Élőholtak, nem ver többé a szívük, nem kell levegőt se venniük, se pislogniuk, de megszokásból vagy látszatból sokszor teszik. Nagyon gyorsak és erősek, nem mehetnek ki a Napra, valamint van egy különleges bájoló képességük, amit néhányan előszeretettel használnak. Érdekes mód átalakulás után sokkal vonzóbbnak tűnnek, annak ellenére is, hogy rettentő sápadtak.
ESTÁS LEYENDO
Minden történet igaz
FanficÁrnyvadász kézikönyv mondénoknak. Figyelem! Ez a könyv spoilert tartalmaz a legtöbb Cassandra könyvre. A meglévő tartalmak bővülhetnek, változhatnak. Helyenként fangirl-ködést tartalmaz. (Források: Cassandra Clare könyvek Végzet Ereklyéi Rajongói...