דניאל-היי אני דניאל כולם קוראים לי דני ואני בת 16 יש לי שיער חום ועיניים ירוקות אבל הם לפעמיים אפורות יש לי חזה גדול וגם תחת כאילו ככה כולם אומרים
יש לי ארבעה אחים גדולים ערסים ומגוננים ברמות!!!
אבא שלי ואני החברים הכי טובים בעולם והוא ואני ממש מחוברים!יעל-החברה הכי טובה שלי זאת יעל אני מאוהבתת בההה היא מכירה אותי הכי טוב בעולם !!!
לחבר הכי טוב שלה קוראים דור והוא חבר ממש טוב של עומר ורועי.
היא בלונדינית עם עינים כחולות היא פשוט מושלמת.נעם-לידיד הכי טוב שלי קוראים נעם ואני מאוהבת בילד הזה באמת שאנחנו חברים טובים מגיל ממש קטן והוא בחיים לא יפגע בי!
נעם ואני ממש דומים וכולם חושבים שאנחנו אחים כאילו גם לו יש עיניים ירוקות ושיער חום והוא שרירי!!!
נעם ורועי הם החברים הכי טובים נעם גם סטוציונר כמו רועי אבל הוא מזדיין רק עם בנות שמוכרות את עצמם!גל-אחי הגדול זה גל הוא בן 21 חתיך ברמות שרירי הוא נראה כמו איתי שלי ממש יש לו עיניים כחולות ושיער בלונדיני!
עדיין בבית הוא בעולם התחתון כמו אבא שלי ואני תמיד דואגת לו!
גל ואני תמיד רבים בגלל שהוא מגונן עליי יותר מדי כאילו הוא פעם זרק בגדים שלי בגלל שהם היו קצרים מדי!עומר-אחי הנוסף הוא בן 18 וקוראים לו עומר! עומר גם בעולם התחתון
והוא נראה ממש טוב כאילו אם לא הייתי אחותו היית יוצאת איתו הוא עם שיער חום כהה ועיניים כהות ושרירי.עומר סטוציונר בגלל שפעם הוא נפגע מאהבה ונשבע שהוא לא יהיה נחמד יותר לבנות כמו פעם וככה הוא מוריד את הכאב שלו!
אני ועומר מאז ומעולם היינו מחוברים למרות שהוא יותר גדול ממני בשנתיים
החברים הכי טובים של עומר הם דור בן רועי ואלירן הפ חבורה כזאת! לעומר יש אח תאום שקוראים לו רועי אני מאוהבת ברועי אנחנו בקשר טוב לא כמוני וכמו עומר אבל עדיין בקשר ממש טוב לעומת הקשר של גל ושלי!
רועי נראה כמו עומר בדיוק סטוציונר אבל לא בגלל שנפגע מאהבה!
החברים הכי טובים הם עומר,דור,בן ואלירן.תומר-יש את אחי התאום תומר הוא נראה כמוני בדיוק רק שיש לו עיניים כחולות והוא שרירי ברמות!!!
הקטע בקשר שלי ושל תומר הוא שהוא סטוציונר ואני שונאת כאלה בנים כאילו כל האחים שלי בקטע של זיון ללילה אבל כאילו תומר תמיד מגזים ואני שונאת אותו על זה כאילו הוא לא אמור להקשיב לי הרי אנחנו אחים!!
החברים הכי טובים שלו הם אביאל דניאל שון ויואב!רון כהן-אבא שלי האבא הכי טוב בכל העולם והיקום אני ממש אוהבת את אבא שלי הוא ממש מוכר בעולם התחתון
הוא נראה טוב למרות שהוא כבן ב42 ואני ממש ממש אוהב אותו הוא מעשן ושותה אבל לא הרבה בגלל אמא הוא מרשה לאחים שלי לשתות אבל הוא מנסה לשכנע אותם לא לעשן מה שלא הולך לו!רויטל כהן-אמא שלי אני ממש אוהבת אותו אנחנו רבות הרבה והיא יותר מחוברת לתומר והיא די מנסה להוריד אותו מכל הקטע של הסטוצים וזה ממש חשוב לי היא מהממת אני ירשתי את הכל ממנה לעומת תומר שירש הכל מאבא שלי אבל מחובר לאמא יותר!!
אם יש דמויות שאתם רוצים שאני ארחיב עליהם תרשמו מי ואני ארחיב
אוהבת❤️❤️
YOU ARE READING
סיפור ערסים❤️
Romanceלאהוב זה לשים את הלב בידיים של מישהו ולהאמין שהוא ישמור עליו אבל איך לילדה עם 4 אחים גדולים ואבא מגונן יש סיכוי לתת למישהו לקבל את הלב שלה? בסוף דניאל תמצא את הדרך שלי להצליח