Tratamentul ignorari (1)

105 6 0
                                    

Dupa ce am fugit de cretinul ala de Hoodie care a indraznit sa imi dea o palma eram plina de nervi si DOREAM razbunare dar tot ce-mi trecea prin minte erau amintirile cu prieteni mei pe care stiu ca n-o sai mai vad .

Eu( Emma): Cum dracu am ajuns asa?! Avean tooot cemi trebuia dar nooooo ma ,viata a vrut sa-mi ia singuri mei prieteni si apoi sa pierd fix in gheaele lui Slendermen !.....*ma opresc din alergat ca bezmenica* uhhh....macar daca unul din ei ar fi fost cu mine poate nu se intamplau astea .

???: sti? Faptul ca vorbesti singura este un semn ca ai inebunit  * vocea era pe un ton sarcastic *

Eu: ok .Deci ? Cine e ? Cebe vrea sa continue ami distruge viata?

??? Oh? Dar eu nu vreau asa ceva draguto .Tot ceea ce-mi doresc este sati pun cateva mici intrebari ...

Eu: Da inca sunt virgina , Da sunt orfana si Da am castrat multi cretini ca tine.

???: Cretin e ala care te iubeste .

Eu : adica moartea? Eram sigura ca ma adora de la prima intalnire .Dar nu prea vreau sa discut de viata mea amoroasa, am un drum lung de facut .

???: De ce nu l-ai ranit?

Eu: La cine te referi ?

???: La Hoodie .De ce nu l-ai omorat cum ai facut cu parasuta?Aia doar a spus lucruri ,dar el te-a ranit .

Eu : Cuvintele dor mai mult decat loviturile ...* fara sa mai zic ceva ma intorc spre conac *

Dupa putin timp ajung . In sufragerie era Jeff lenevind pe canapea ascutindusi cutitele  apoi intra Hoodie cu o farfurie plina de wafe ,lenga el era Masky care pare cam obosit .

Eu : Hei Jeff ! Hei Masky ! Ce faceti?

Jeff: oooo cineva primeste tratamentul ignorari , asta va fi amuzant

Masky: Emma maine vreau sa fi cu mine la o plimbare .

Eu: De ce?

Jeff: Ce urat Masky , Sa furi iubirea altui baiat .* se abtinea sa rada in hohote*

Eu: daca e o intalnire ,refuz

Plec si ma duc direct in camera pe ca o impart cu Hero .Intru si din prima il observ pe Hero cum dormea pe biroul lui .
Iau o patura si il invelesc atunci cand .....

### scuze pentru plictiseala si greselile de gramatica##
The fuck ?! Am crezut ca am postat capitolul asta ......
0.0

Poate sunt un Proxy Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum