Tratamentul ignorari ( final)

109 6 4
                                    

Intra Masky pe usa ,Hoodie tresare se dezechilibraza si buzele lui cad pe buzele mele .
Eram rosie toata si el la fel.

Masky : Baaa plateste! Am avut dreptate! Si adu camera photo ca sa imortalizam momentul .

Jeff: Fuck ! Serios?! * intra pe usa * baa clar vine sfarsitul lumi ! Ma duc in club sa beau pe datorie pana vad iadul in fata ochilor .

Eu si Hoodie ne ridicam ne uitam unul la altul si apooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooi il fugarim pe Masky  ca sal omoram .L-am prins? Nu .
Dar cand il prind il omor direct .

Dupa ore bune de cautat esuate ma duc in sufragerie trantinduma pe canapea.

Ben : Deeeeeeci .....Tu si Hoodie ,no?

Eu : ai 13 ani sau ce? A fost un accident ,n-a vrut sa ma sarute .

Ben : L-ai intrebat? + hai sa fim sinceri , t-ai potrivi cu alti baieti.

Eu : Nu vreu o relatie . Eu vreau sa fug de-aici si sa imi traiesc viata .

Ben : Miiiiiiinti ! Ai grija sa nu-ti crasca nasul !

Eu : ....

Ben : tu cu gurita ta ai spus ca Hoodie e diferit pentru tine ! In ce sens "Diferit"?

Eu : nu e treaba ta ...

Ben : veeezi ?! Tu il iu-- ( il intrerup )

Eu : Mi-e frica de el ! Bine?! Mi-e frica ! E un idiot si eu inca trebuie sa lucrez la reflexe ! A reusit sa ma loveasca ! Si in timp ce dormeam cine stie ce-o facut?! *tip pana ajung sa gafai dupa aer*

Ben : ....calm sa nu-ti pocneasca o vena

Ies enervata afara si incep sa injur si sa bolborosesc plimbanduma in stanga si dreapta .

Eu : vreau inapoi gasca ! Ii vreau inapoi ! Cand eram cu ei mereu radeam si aratam muie la cine ne enerva ! Futule dumnezeul lor de  licee cretine care neau despartit ..... Si nici na-m apucat sai spun cal iubec ...oh * bolboroseste numele lui*

EJ : sti ca primul semn al nebuniei este vorbitul cu propia persoana?

Eu : oooo nu team vazut la petrecere . Ce faci pe aici?

EJ : la fel ca tine . ma calmez dupa ce niste idioti mi-au sticat voia buna

Eu : smecher

Ej :  sincer imi esti simpatica nu intrun mod romantic .

Eu de ce?

Ej : semanam ... Amandoi suntem monstri care vrem persoanele dragi inapoi . Si ne ascundem fata in public ... Am auzit zvonuri despre tine DeathEyes ..

### scuzati gramatica si plictiseala ###

Poate sunt un Proxy Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum