Стаята изглежда по-мрачна от преди .Вече цяла седмица гледам едни и същи стени в един и същ нюанс на убито синьо .Светлината която се процежда през прозореца не достатъчно ,за да се почувстват така както бих се чувствала навън .Лежа в малкото легло и сивият чаршаф дращи голата ми ръка. Не ,че не съм свикнала .Всички бедняци, включително и ние не можем да си позволим нещо повече .
Когато тялото ми изтръпвам решава да се разходя из къщата докато съм сама .Бавно свалям единият си крак и от леглото и стъпвам на дървеният под .След това свалям и другият и се изправям полека.
Правя няколко стъпки ,докато подът скърца под босите ми ходила .
Чак когато посягам към дръжката на вратата забелязвам кървавите си пръсти .Още от малка имам навика да чопля кожичките си когато съм нервна , а напоследък не знам дали изобщо е имало момент в който да съм спокойна .
Избърсвам пръсти в полата си след което отварям вратата .Коридорът е малък и доста мрачен .Стените са в сиво ,което никак не ме учудва ,нещото което го прави е образа в огледалото закачено на стената . Тук съм едва от 10 дни ,но вече приличам на мъртвец .
По принцип бледата ми кожа сега направо жълтее , а лицето ми е изпито до неузнаваемост .Торбичките под очите ми са с тъмно лилави , а косата ми чорлава .Ако някой ме види ще си помисли ,че дните ми са преброени , но на кой му пука и без това ако наистина някой ме види няма това да е първото нещо което ще му мине през ум . Той няма да види шейсет килограмова тийнейджърка ,а хладнокръвен убиец .Не човек ,а чудовище способно да замъкне момиче навътре в гората и да я разчлени.
Елдора била толкова зверски убита ,че още не могат да намерят някой части от нея . Включително и главата ,затова и всички си мислят ,че е бил някакъв вит ритуал .
Кой друг е способен на такова нещо освен една вещица . Единствената и без това заподозряна във вещерство съм аз, а и фактът ,че вечерта преди смъртта и бях там никак не ми помага.
Продължавам напред по коридора докато не стигам до дневната. Тук не изглежда толкова мрачно . Стените отново са сиви , но през прозорците влиза доста голямо количество светли.
В средата на стаята има дървена маса ,достатъчно голяма е да събере цяло семейство ,но е доста стара .Върху нея има купа с някаква странна каша която дори не мога да определя . Около масата са разположени няколко стола , дърпам един от тях и сядам на него . Придърпвам кашата към мен и започвам да ям , на вкус поне е доста добра .
ESTÁS LEYENDO
The Darkness will find you
FantasíaНа врата на седемнадесет годишната Ния се появява момче представящо се с името Тео . Всичко изглежда невинна игра докато целият и живот не се обърква . Изправена на кръстопът тя не знае как да постъпи за да се спаси . Тя разбира ,че вече цялат...